Forskellen på pudder og foundation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Mi

Jeg bruger både foundation og pudder, men kun til fester. Bruger overhovedet ikke makeup til dagligt. Men hvis du har en ordentlig foundation som passer til din hudfarve, så ser du ikke sminket ud. Pudderen gør jo så, at du ikke skinner som en lille sol  Jeg kan finde på at blande lidt foundation med en dråbe dagcreme inden jeg bruger det, så dækker foundationen ikke så meget, og jeg ser endnu mindre sminket ud.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Muhko

Tak for svar

Ved ikke om jeg er blevet klogere men så må jeg spørge I matas eller hvor jeg nu finder på at købe noget.

Kunne også være jeg bare skulle prøve mig frem og se hvad der passer til mig.

Anmeld

1. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Macmat skriver:

Hej alle

Hvad er forskellen på pudder og foundation og hvad fortrækker I at bruge?? 

foundation er farvet og skal mache din hudfarve den må ikke være mørkere eller lysere. Den skal også være varm/kold i farven alt efter din teint.

Pudder er klar/gennemsigtig og bruges f.eks i t-zonen hvis du har tendens til at "skinne"op af dagen, eller til at fiksere din makeup så den holder længere. Hvis den er farvet er det ikke en rigtig pudder men en foundation.

Foundation kan også fåes i "pudderform" og som creme.

Hvis du har tør hud vil jeg anbefale en foundation i creme/flydende form, da den faste foundatio som regel ikke er pænt på tør hud. Og omvend.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.