Forskellen på pudder og foundation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Dinna88

Babyklar skriver:

når jeg bruger sådan nogen ting, så når jeg skylder mit ansigt ren igen, synes jeg bare der er 1000 bumser ..

Eh, altså, måske er du allergisk? Bruger du det der er neutralt og indeholder mineraler og vitaminer? Jeg har ingen problemer med det! Jeg bruger en lækker founation, som fugter og jeg ved ikke hvad og så er den pudder (der indeholder foundation) også en rigtig god en - prisen er så også 350 kr! Men det er netop fordi jeg vil skåne min hud så meget som muligt. Og så skyller jeg også ansigt morgen og aften og slutter af med en god creme Det kan du jo prøve. Måske stopper du dine porer med de produkter du bruger? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Moar2011

Dinna88 skriver:

Eh, altså, måske er du allergisk? Bruger du det der er neutralt og indeholder mineraler og vitaminer? Jeg har ingen problemer med det! Jeg bruger en lækker founation, som fugter og jeg ved ikke hvad og så er den pudder (der indeholder foundation) også en rigtig god en - prisen er så også 350 kr! Men det er netop fordi jeg vil skåne min hud så meget som muligt. Og så skyller jeg også ansigt morgen og aften og slutter af med en god creme Det kan du jo prøve. Måske stopper du dine porer med de produkter du bruger? 

ar ha, måske det skyldes at jeg bruger de lidt billige produkter, man skal nok op i et par 100 for at få noget der er godt

Anmeld

27. februar 2011

Dinna88

Babyklar skriver:

ar ha, måske det skyldes at jeg bruger de lidt billige produkter, man skal nok op i et par 100 for at få noget der er godt

Pris og kvalitet går jo ofte hånd i hånd, men gå efter det neutrale og sådan - du kan jo spørge ad på apoteket!  De er altid søde til at hjælpe.

Anmeld

27. februar 2011

Moar2011

Dinna88 skriver:

Pris og kvalitet går jo ofte hånd i hånd, men gå efter det neutrale og sådan - du kan jo spørge ad på apoteket!  De er altid søde til at hjælpe.

har du købt dit på apotek et ?

Anmeld

27. februar 2011

Dinna88

Babyklar skriver:

har du købt dit på apotek et ?

Nej, det har jeg ikke. Jeg kan ikke lige huske mærket, men min foundation er ikke 100 % neutral, men den er uden parfume.  

Men sidst jeg var på apoteket så jeg i hvert fald tre make-up mærker, og de var 100 % neutrale. 

Anmeld

27. februar 2011

Lou87

Babyklar skriver:

Vil anbefale dig LR's produkter..
Du skal godt nok finde en LR forhandler for at ku købe det, men synes det er oki til prisen og hvis man har tendens til allergi er det perfekt! (siger sig selv når det er dem der står bag aloevera)

Bruger selv en del af deres..

Anmeld

27. februar 2011

metski83

Dinna88 skriver:

Logikken siger jo at pudder "fjerner" fedtet - altså, gør at huden ikke skinner. Men ud fra hvad du skriver, så er der jo ingen grund til at gå med pudder, hvis ikke man bruger foundation?
Jeg er nu blevet anbefalet af en kosmetolog at bruge pudder mod min fedtede hud - da det er formålet med den 

Det er kun pudder til fedtet hud, der kan bruges til dette.

Bruger man en pudder der ikke er til fedtet, og man har fedtet hud, gør det bare huden mere fedtet. Da alt fedtet skal trænge igennem et yderligere lag pudder, som ikke er til den fedtede hudtype.

Jeg bruger både pudder og fouandation, da jeg gerne vil have faondationen holder længere. Derfor pudder ovenpå. Jeg bruger så en mineralpudder ovenpå i stedet for alm pudder, da en mineralpudder dæker bedre. Jeg slår nemt ud, så jeg vil gerne have noget de dækker, uden at ligne en sminkedukke.

Anmeld

27. februar 2011

Lou87

Kort sagt, foundation dækker mere..
Pudder er ikk dækkende på samme måde..

Men de er tilgengæld super fine sammen!
Da en foundation (selvom man finder rette farve) godt tit kan se falsk ud og ligne en maske.. så er det super fint og ligge en pudder ovenpå.

Pudder hænger heller ikk så godt fast alene..

Men hvis du ligesom jeg ikk bruger hele molevitten til hverdag kan du bruge en dagcreme først det binder pudderen lidt

Anmeld

27. februar 2011

metski83

metski83 skriver:

Bruger man en pudder der ikke er til fedtet, og man har fedtet hud, gør det bare huden mere fedtet. Da alt fedtet skal trænge igennem et yderligere lag pudder, som ikke er til den fedtede hudtype.

Jeg bruger både pudder og fouandation, da jeg gerne vil have faondationen holder længere. Derfor pudder ovenpå. Jeg bruger så en mineralpudder ovenpå i stedet for alm pudder, da en mineralpudder dæker bedre. Jeg slår nemt ud, så jeg vil gerne have noget de dækker, uden at ligne en sminkedukke.

Du kan sagtens bruge pudder uden foundation. Pudder har jo en let dækkeevne, og nogle har jo en pæn hud ( ikke mig ) så man kan nøjes med pudder. Mineralpudder hvis det skal dække endnu mere. Og foundation og pudder som er endnu mere dækkende

Anmeld

27. februar 2011

Dinna88

metski83 skriver:

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.