Så stop mig dog!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Mor010711

Babyklar skriver:

hvornår går du på barsel ? .. synes bare når man kommer hjem fra job, så er man helt brugt, selvom man burde gå ud og gå en tur .. håber os jeg får udnyttet barselen til at få gået nogen ture, og vejret er jo os bleven bedre til den tid ..

Synes heller ikke man gider gå tur når man skal pakke sig ind i 14 lag tøj bare for at holde varmen nogenlunde. Øv for en kulde den sidste uges tid. Cyklen får jeg heller ikke brugt. Kulden gør jo at man bliver helt lammet i ansigtet. Men på tirsdag er det jo officielt forår 

Der er længe til jeg skal på barsel. Har eksamener frem til (ca.) 10 dage før jeg har termin, så det bliver en gang i midt-sidst juli. Så der er god tid til at jeg kan blive stor og rund 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Mor010711

Baagøe skriver:

LOL. Jeg har konsumeret en hel plade Milka med flydende karamel i idag

HAHAH!! Gravide kvinder gør ikke noget godt for hinanden. Vi sider jo nærmest og bakker hinanden op i de her ædegilder. 

Men alternativt havde vi jo bare gjort det i smug 

Anmeld

27. februar 2011

Moar2011

Mor010711 skriver:

Synes heller ikke man gider gå tur når man skal pakke sig ind i 14 lag tøj bare for at holde varmen nogenlunde. Øv for en kulde den sidste uges tid. Cyklen får jeg heller ikke brugt. Kulden gør jo at man bliver helt lammet i ansigtet. Men på tirsdag er det jo officielt forår 

Der er længe til jeg skal på barsel. Har eksamener frem til (ca.) 10 dage før jeg har termin, så det bliver en gang i midt-sidst juli. Så der er god tid til at jeg kan blive stor og rund 

Ja, det er et rigtig træls vejr.. svømme sku os være godt, men igen det er det med at komme afsted er SÅ dovn , og det er bare træls ..

glæder mig sådan til at vejret bliver bedre, og man ikke behøver alt det tøj, for selvom man er pakket godt ind, fryser jeg sq alligevel heh .. jeg går på barsel den 1 maj

Anmeld

27. februar 2011

Moar2011

Mor010711 skriver:

HAHAH!! Gravide kvinder gør ikke noget godt for hinanden. Vi sider jo nærmest og bakker hinanden op i de her ædegilder. 

haha  - det os bare med at stå frem, der er sku ingen der ville tro på mig hvis jeg sagde jeg kun spiste alm og sund mad heh .

så godt kender folk mig hihi .. og ved at vi står frem, får de andre os at se de ikke er de eneste med de gode usunde ting.. vi må bare håbe vi har et højt stofskifte :p

Anmeld

27. februar 2011

Snefnug1984

Babyklar skriver:

heh den har jeg os prøvet, og der gik ikke længe før jeg hoppe på kagen osv igen hihi..

Hihi ja... men tricket er jo netop ikke at have disse ting i huset..

Anmeld

27. februar 2011

Pige2009

Mor010711 skriver:

Problemet er jo blot, at jeg ikke er gravid

Anmeld

27. februar 2011

Moar2011

Snefnug26 skriver:

Hihi ja... men tricket er jo netop ikke at have disse ting i huset..

nemlig, men lidt svært at lade hver når man er helt syg med chips feks. heh ..

Anmeld

27. februar 2011

tinasmor

Sidder også her med dårlig smag i munden (eller er den nu god)

Har lige spist en kæmpe potion is med chokoladesovs og mangofrugt. (og så, så tæt på jeg skal i seng - så kan jeg ligge der og sove mens det bare får tid til at sætte sig på sidebenene )

Anmeld

27. februar 2011

Moar2011

tinasmor skriver:

Sidder også her med dårlig smag i munden (eller er den nu god)

Har lige spist en kæmpe potion is med chokoladesovs og mangofrugt. (og så, så tæt på jeg skal i seng - så kan jeg ligge der og sove mens det bare får tid til at sætte sig på sidebenene )

griner fed måde du fik det skrevet på hihi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.