Så stop mig dog!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
38 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Mor010711

Har lige spist en halv mazarinkage 

Fortæl mig at jeg ikke en den eneste der har syndet så heftigt?!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Moar2011

Mor010711 skriver:

Har lige spist en halv mazarinkage 

Fortæl mig at jeg ikke en den eneste der har syndet så heftigt?!?!

Kan bare sige velkommen i klubben .. jeg er en værre en ang. kage og chips  .. og siger hvergang, ej nu må det stoppe med nej nej, falder så hurtigt i igen..

Anmeld

27. februar 2011

Snefnug1984

Ja jeg siger også bare "velkommen" i klubben ... Jeg spiser efterhånden mere end min kæreste... øv

Anmeld

27. februar 2011

Moar2011

Snefnug26 skriver:

Ja jeg siger også bare "velkommen" i klubben ... Jeg spiser efterhånden mere end min kæreste... øv

ja, jeg spiser os ligefør mere end min kæreste, og det faktisk snart ligemeget hvilken form for mad det er, og især ganske alm aftensmad MMM .. pinligt pinligt

Anmeld

27. februar 2011

Mor010711

Babyklar skriver:

Kan bare sige velkommen i klubben .. jeg er en værre en ang. kage og chips  .. og siger hvergang, ej nu må det stoppe med nej nej, falder så hurtigt i igen..

Ja hvad sker der egentlig med viljestyrken når man er gravid?? Den er jo ikke eksisterende..?!

Det værste er at den eneste grund til at jeg "kun" har spist en halv er at.... Der var kun en halv 

Anmeld

27. februar 2011

Snefnug1984

Babyklar skriver:

ja, jeg spiser os ligefør mere end min kæreste, og det faktisk snart ligemeget hvilken form for mad det er, og især ganske alm aftensmad MMM .. pinligt pinligt

Lige præcis.. jeg føler aldrig jeg bliver rigtig mæt men min læge var meget obs på det - "husk nu at du IKKE skal spise for 2"

Anmeld

27. februar 2011

Mor010711

Babyklar skriver:

Jeg er også tæt ved 

Anmeld

27. februar 2011

Moar2011

Mor010711 skriver:

Ja hvad sker der egentlig med viljestyrken når man er gravid?? Den er jo ikke eksisterende..?!

Det værste er at den eneste grund til at jeg "kun" har spist en halv er at.... Der var kun en halv 

kender det aalt for godt .. her den anden dag, købte vi en citron måne kage, kæresten fik et alm stykke, resten åd jeg i løbede af dagen, kan virkelig ikke stoppe igen, når jeg først er begyndt

Anmeld

27. februar 2011

Alberts/

hvis det er de runde man kan købe kan jeg fortælle dig at jeg snilt kan æde en hel. eller 3½ af bagerens fløde fastelavnsboller

OG  jeg er ikk gravid

Anmeld

27. februar 2011

Moar2011

Mor010711 skriver:

Jeg er også tæt ved 

og min kæreste er rimlig meget højere end mig hihi. men alligevel kan jeg spise mere end ham de fleste gange heh .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.