Så stop mig dog!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

otlitrom

Jeg har bagt pølsehorn idag.. Og boller. Jeg har spist 4 (eller 5) pølsehorn og en bolle med pållelade.. Og selvom jeg var mæt, så spiste jeg bare videre! Til jeg var lige ved at

Det er helt utroligt som jeg spiser. Kæresten siger også "jeg synes måske ikke du spiser så mærkeligt, som jeg havde troet.. Men hold kæ*t du spiser meget"...

Det første jeg tænker på, når jeg står op, er mad.. Og jeg skal gså liiige spise, inden jeg går i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Moar2011

Snefnug26 skriver:

Lige præcis.. jeg føler aldrig jeg bliver rigtig mæt men min læge var meget obs på det - "husk nu at du IKKE skal spise for 2"

rolige nu, mon ikke os det blir and på hvor meget man har spist i løbede af dagen .. hvor meget man lige tager indbords..  trøster jeg mig selv lidt med hihi..

hvor langt er du henne, og hva har du taget på indtil videre ? ..

man ved jo heller ikk hvor meget fostervand man har osv osv .. så det jo ikke kun maden der vejre, selvom man tror det, fordi man lever lidt usundt heh ..

Anmeld

27. februar 2011

Snefnug1984

Babyklar skriver:

rolige nu, mon ikke os det blir and på hvor meget man har spist i løbede af dagen .. hvor meget man lige tager indbords..  trøster jeg mig selv lidt med hihi..

hvor langt er du henne, og hva har du taget på indtil videre ? ..

man ved jo heller ikk hvor meget fostervand man har osv osv .. så det jo ikke kun maden der vejre, selvom man tror det, fordi man lever lidt usundt heh ..

Hehe det var fordi jeg sagde til hende, at jeg var sulten hele tiden og måske spiste lige rigeligt...

Jeg er 11+3 i dag og har taget ca 1½ kg. på, men min vægt svinger HELT VILDT meget fra dag til dag...

Anmeld

27. februar 2011

Moar2011

kitty skriver:

Jeg har bagt pølsehorn idag.. Og boller. Jeg har spist 4 (eller 5) pølsehorn og en bolle med pållelade.. Og selvom jeg var mæt, så spiste jeg bare videre! Til jeg var lige ved at

Det er helt utroligt som jeg spiser. Kæresten siger også "jeg synes måske ikke du spiser så mærkeligt, som jeg havde troet.. Men hold kæ*t du spiser meget"...

Det første jeg tænker på, når jeg står op, er mad.. Og jeg skal gså liiige spise, inden jeg går i seng

siiimer , kan lige se for mig hvordan kæresten sidder og siger det så sødt som han kan hihi.. men det er jo helt alm - det kan jo være at inden vi blev gravid vi nok spiste for lidt, og så efter vi er bleven gravide er vi kommet dertil hvor vi ren faktisk spiser det vi skal ..

kan se du os er ret vild med chokolade ..

Anmeld

27. februar 2011

Mor010711

Jeg er helt tosset med jer alle sammen 

Men er godt nok spændt på hvad doktormanden siger mht. vægten ved mit 2. lægebesøg imorgen 

Anmeld

27. februar 2011

Moar2011

Snefnug26 skriver:

Hehe det var fordi jeg sagde til hende, at jeg var sulten hele tiden og måske spiste lige rigeligt...

Jeg er 11+3 i dag og har taget ca 1½ kg. på, men min vægt svinger HELT VILDT meget fra dag til dag...

heh ja, og hvis du så fortæller hende hvad du spiser, ville hun med 100 sige "ej, det er altså ikke for meget" ..

som jeg skrev i et andet indlæg, det kan jo være at grunden til vi føler vi æder alt for meget, er nok at inden vi blev gravide spiste vi ikke det der svaret til det man skal, og så nu hvor vi er gravide , så er vi kommet derop, hvor vi ren faltisk spiser alm. .

den svinger nok, fordi der er luft i maven osv osv - tror du skal lidt længere hen, før d kan regne med at vægten passer.. for fosteret er jo stadig meget lille

1½kg er ingenting !!

Anmeld

27. februar 2011

Moar2011

Mor010711 skriver:

Jeg er helt tosset med jer alle sammen 

Men er godt nok spændt på hvad doktormanden siger mht. vægten ved mit 2. lægebesøg imorgen 

jeg blev ikke vejet ved 2 læge besøg, så hun synes nok jeg så sund ud hihi..

men tror bestemt ikke du skal bekymere dig

Anmeld

27. februar 2011

Snefnug1984

Babyklar skriver:

heh ja, og hvis du så fortæller hende hvad du spiser, ville hun med 100 sige "ej, det er altså ikke for meget" ..

som jeg skrev i et andet indlæg, det kan jo være at grunden til vi føler vi æder alt for meget, er nok at inden vi blev gravide spiste vi ikke det der svaret til det man skal, og så nu hvor vi er gravide , så er vi kommet derop, hvor vi ren faltisk spiser alm. .

den svinger nok, fordi der er luft i maven osv osv - tror du skal lidt længere hen, før d kan regne med at vægten passer.. for fosteret er jo stadig meget lille

1½kg er ingenting !!

Tro mig, før jeg blev gravid, spiste jeg RIGELIGT..

Anmeld

27. februar 2011

Moar2011

Snefnug26 skriver:

Tro mig, før jeg blev gravid, spiste jeg RIGELIGT..

sådan

Anmeld

27. februar 2011

Mor010711

Babyklar skriver:

jeg blev ikke vejet ved 2 læge besøg, så hun synes nok jeg så sund ud hihi..

men tror bestemt ikke du skal bekymere dig

Jeg er heller ikke bekymret. Når man er gravid, så bliver man tyk, sådan er det bare. Det hører med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.