Første møde med svigerfamilien...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

saxa

Jeg mødte husbonnis familie allerede morgenen efter vi havde.. Hrmm.. sovet sammen.. Han boede hjemme så der var ligesom ingen udvej..

Han mødte min familie en uges tid efter, men det var så inkl min mormor og morfar, da de var på besøg lige den dag han kom..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

christensen

Jeg mødte dem allerede inden vi blev kærester, der var vi bare "venner"

Anmeld

3. marts 2011

Fru'Rugaard

Jeg mødte min svigerfar inden vi begyndte at komme sammen, fordi at han skulle se min kæreste's nye bil, på daværende tidspunkt.
Jeg går ikke så meget op i hvornår det skal være, og hvornår det rette tidspunkt er

Anmeld

3. marts 2011

Gittemor09

vi kendte hinandens familier i forvejen, da jeg har gået i folkeskole med hans lillebror og min søster er forlovet med hans fætter...

det bliver i familien..!!

Anmeld

3. marts 2011

sarahb

5 år før jeg mødte hans og han så mine efter 2 år tror jeg. Det er den 2 der har mødt mine forældre så det skulle ikk bar være hr hvem som helst..
Og han er pakistaner og ja der møder man først familien når man nærmest skal giftes. Så mødte dem og 14 dage senere blev vi gift

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvor hurtigt blev I præsenteret for kærestens familie og hvor hurtigt blev han præsenteret for jeres?

Nok en uges tid efter vi var blevet kærester officielt

Anmeld

3. marts 2011

mama09

Han mødte mine forældre - efter 2 dage... Men jeg mødte først hans mor ja cirka et år efter - hun kunne ikke rigtig respektere mig eller lid ideen om mig og ham sammen Men det kan hun nu

Anmeld

3. marts 2011

sabrina89

Vi blev kærester d. 10.11 (jeg sov ved ham denne nat, han har lejlighed oven på hans forældres hus og havde kun hilst på dem gennem vinduet når vi var gået forbi) Dagen efter ringede de op og spurgte om vi ikke ville komme ned og spise morgenmad han glemte bare at fortælle at det var HELE hans familie (onkler mostre bedsteforældre osv.) Da hans far skulle holde fødselsdag

Anmeld

3. marts 2011

LinLin

Jeg har stadig ikke mødt min kærestes og vi har været sammen i 3 år og 3 mdr Han ser ikke sin familie sådan rigtigt - men hans tre søstre kommer til Adam dåb så der får jeg dem at se

Han så min efter et ½ års tid

Anmeld

3. marts 2011

Holbæktrunten

Han mødte min familie efter 2-3 uger - de var jo smadder nysgerrige over at jeg havde mødt "manden" (som jeg nu er gift og venter barn med).

Jeg tror at der gik omkring 6 uger før jeg mødte hans familie, men han ser dem heller ikke så tit, da vi bor i Holbæk og de i Herning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.