Første møde med svigerfamilien...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.909 visninger
32 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Anonym trådstarter

Hvor hurtigt blev I præsenteret for kærestens familie og hvor hurtigt blev han præsenteret for jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hvor hurtigt blev I præsenteret for kærestens familie og hvor hurtigt blev han præsenteret for jeres?

Med min eks var det temmelig hurtigt - allerede efter 14 dage

Anmeld

27. februar 2011

Mikkel's mor <3

der gik vist kun et par dage

Anmeld

27. februar 2011

samantha1986

Jeg lærte min kæreste at kende i marts 2006 og en måned senere mødte jeg hans fars familie, og han mødte også min ret hurtig.

Hans søster skulle konfirmeres i maj så i maj mødte jeg hele siden af hans mor. Hold da op det var lidt vildt

Anmeld

27. februar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Efter en uge

Anmeld

27. februar 2011

otlitrom

Der gik ca 14 dage før jeg mødte hans familie. Der gik ca 3 mdr før han mødte min, da vi mødtes i udlandet..

Anmeld

27. februar 2011

Mutti2B

Jeg mødte hans familie efter 1 måned og 3 uger. 2 uger senere mødte han så min.

Anmeld

27. februar 2011

JuelZ

1 måned inden vi blev kærester, blev jeg vist frem hos familien, .. vi havde en flirt men på dette tidspunkt var vi endnu ikke blevetkærester.. han har kun mødt mine brødre og det er 6mdr efter vi begyndte at komme sammen, da jeg ik har noget videre kontakt til min familie mere

Anmeld

27. februar 2011

AnneBJ

Vi mødtes d. 13. august og blev kærester d. 24. D. 30. mødte jeg hans forældre og et par dage senere mødte han mine

Anmeld

27. februar 2011

Moar2011

Anonym skriver:

han mødte hurtigt mine forældre .. men jeg ville gerne lige ventet lidt med at møde hans hihi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.