Første møde med svigerfamilien...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

oo

hmm...Søren mødte min familie efter omkring 3 uger - jeg mødte hans efter knap 6 måneder. hans bor i nordjylland, min bor i københavn, hvos vi også boede dengang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Kongmulle

Anonym skriver:

Hvor hurtigt blev I præsenteret for kærestens familie og hvor hurtigt blev han præsenteret for jeres?

For vores vedkommende gik det rigtig hurtigt

Min kære mand havde rigtig travlt, fordi han kun havde kendt "nogle mindre heldige typer" før og nu endelig fandt en "normal" hehe. Og jeg blev så godt modtaget! De tog imod mig med åbne arme allesammen og har MANGE gange fortalt mig hvor glade de var for at han fandt mig. Så det var det helt rigtige for os.

Og han mødte min familie næsten lige så hurtigt, de blev også rigtig glade for ham og de svinger rigtig godt allesammen

Anmeld

27. februar 2011

tingimor

manden mødt min fam før vi overhoved havde besluttet det skulle være os. 

Kendt hans bror i forvejen men tror der gik ca 2 mån før jeg mødt hans forældre.

Anmeld

27. februar 2011

MariaJ

Min søster var med på vores første "date" . Dog ikke som guvernante, men fordi hun var på besøg og jeg jeg havde inviteret ham der nu er manden med os ud at spise.

Jeg mødte hans forældre efter et halvt år, men så var vi til gengæld også på weekend sammen med en masse af hans forældres venner .

Jeg husker ikke, hvornår han mødte resten af min familie, men der gik nok også et halvt års tid.

Vi mødtes i udlandet, og boede i to forskellige lande, så det var ikke så oplagt med de store familietræf. 

Anmeld

27. februar 2011

biimse

Jeg mødte min svigermor for første gang ca. en måned efter vi var begyndt at komme sammen.. Vi havde været i byen, og jeg var gået kold ved ti-tiden, så hun måtte komme og køre os hjem.. Det var ret flovt kort efter mødte jeg resten af familien, og han mødte min efter ca. 3 mdr tror jeg nok..

Anmeld

27. februar 2011

Sof

Tror vi havde været sammen i lidt over en uge da Daniel mødte dem første gang og jeg mødte hans da vi havde været sammen i 14 dage 

Anmeld

27. februar 2011

Corn

Vi mødte hinandens forældre allerede inden vi blev kærester, da vi var rigtig gode venner (og det er vi endnu)

Tror faktisk min mor var lettet over, at vi blev kærester "for han er da en sød fyr"

Anmeld

27. februar 2011

Chellen

Jeg mødte min mands familie efter ca. 4 mdr. Og han mødte min efter 3 1/2 mdr .
Det var meget naturligt for os, at det ikke gik hurtigere..

Anmeld

27. februar 2011

TTM

Anonym skriver:

Hvor hurtigt blev I præsenteret for kærestens familie og hvor hurtigt blev han præsenteret for jeres?

Mødte det meste af hans familie til hans niece's fødselsdag i starten af dec... Der var vi blevet officielt kærester i september, dvs. 2 måneder og ca 14 dage

Min familie mødte han lidt efter lidt, de skulle lige forstå jeg allerede var oppe på hesten efter jeg smed min eks ud i juni måned

Anmeld

28. februar 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Jeg kendte dem i forvejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.