Mumto3 skriver:
Hej Fredericsmor!
Ja, jeg tænkte nok at I også havde været fordi den mulighed, men jeg tænkte at det var for dumt ikke at nævne det, hvis nu...
Hvor meget moxalole giver du nu?
Vi startede med 2 breve om dagen, men har nu trappet ned til 2 x ½ brev. Vi har fået at vide at vi bare skal 'føle' os frem.
Har Frederic så stadig hård mave, eller er den velfungerene? -og ved du om han har kvalme?
Uha, det var mange spørgsmål der lige kom der...
Før I iøvrigt junoirudgaven? den er jo ikke frigivet endnu, og derfor ville vores læge ikke give den
det var kun på hospitalet de ville det. Vores dreng skal jo tvinges til at drikke det stads!! Han kan kun spise banan og lys pasta, og rent smagsmæssigt er der altså langt fra det og så til at drikke noget med citrussmag som voksenudgaven har. Som sagt er han nu begyndt også at ville spise lidt ris, så det er rigtig dejlgit!
Har I fået taget blodprøver af Frederic? jeg tænker på hvordan det står til med hans vitamin og minral niveauer? Det overvejer vi nemlig stærkt at få gjort på vores dreng, selvom han ikke er meget for at få en blodprøve. (han så da jeg fik taget en for et par uger siden).
hejsa.
Jamen freder får 1 brev om dagen, når vi kører udtømning er det 2 breve om dagen.
Vi har en aff sygeplejeske vi kan ringe til i hverdagene på børne amb.
Velfungerende og velfungerende... han er jo småt spisende og drikkende, så det er for at hjælpe hans mave/tarm.
Det svinger meget selvom vi kører med samme dosis.Det kan være hårdt den ene gang og tynd som vand 5 timer senere. Men ellers ligger det mest som modelervoks agtig siden.
Kvalme? hm, aner det faktisk ikke.
Vi kører med den alm moxalole og ikke movicol.
Vi blander det op i is the med fersken smag. Og i 125 ml. vigtigt at det hverken er for lidt eller for meget væske det blandes op i.
Frederic's blod - aff - urin er støvsuget for tal, bakterier mm. op til flere gange - for at se om der evt er kommet nyt til. Dertil også div. priktest's. Alle fine, men han får så også dagligt sin vitamin pille med ekstra kalk i.