Hvem havde en tynd dreng der ikke ville spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.526 visninger
29 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Mumto3

For et stykke tid siden var der en mor til en tynd dreng. De har været igennem alle mulige undersøgelser, overværet spisesituationer osv.

Kuk kuk...er du er endnu? Undskyld jeg ikke lige kan huske hvem det var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Koen.

Frederics mor ?

Anmeld

27. februar 2011

Sabina92

Mumto3 skriver:

For et stykke tid siden var der en mor til en tynd dreng. De har været igennem alle mulige undersøgelser, overværet spisesituationer osv.

Kuk kuk...er du er endnu? Undskyld jeg ikke lige kan huske hvem det var

Det er majbritt tror jeg hendes ene tvilling oliver

Anmeld

27. februar 2011

mor_sabina

Twinboys døjer med hendes skønne dreng

Anmeld

27. februar 2011

Dot D

Der er desværre flere af den slags herinde, men her på det sidste er det Twinboys, der har skrevet om det, da Oliver er "dagsindlagt" i øjeblikket

Anmeld

27. februar 2011

Mumto3

lillespurv20 skriver:

Frederics mor ?

Ja, jeg tror det var frederics mor jeg tænkte på. Tak for hjælpen!

er der nogen der ved om man kan søge på brugere herinde, så jeg evt. kan skrive dirkete til hende?

Anmeld

27. februar 2011

millesofie

Mumto3 skriver:

Ja, jeg tror det var frederics mor jeg tænkte på. Tak for hjælpen!

er der nogen der ved om man kan søge på brugere herinde, så jeg evt. kan skrive dirkete til hende?

vi har også en af slagsen herhjemme men vores er 5 år så ved ikke om jeg vil kunne være til hjælp men du skriver bare

Anmeld

27. februar 2011

Pige2009

lillespurv20 skriver:

Frederics mor ?

Ja, lige min tanke...

...eller twinboys

Anmeld

27. februar 2011

Koen.

27. februar 2011

Mumto3

Fisenberg skriver:

vi har også en af slagsen herhjemme men vores er 5 år så ved ikke om jeg vil kunne være til hjælp men du skriver bare

Vores dreng på 5 år, bliver vokser mindre og mindre og spiser mindre og mindre. Her til 5års undersøgelsen var han IGEN faldet en vækstkurve. Men nu har vi fundet ud af, at han på trods af konstant tynd mave, faktisk lider af forstoppelse. Forstoppelsen giver konstant kvalme og derfor ulyst til mad. Nu er vi gået igang med at give ham afføringsmiddel, og mærkeligt nok er hans tynde dirrea-agtige mave gået hen og blevet mere fast i det (dog stadig ikke helt normal afføring!) og lægerne siger at om 3-4 mdr burde han være helt ude over sin forstoppelse. Her 2½ uge efter vi startede er vi allerede begyndt at se en lille forbedring af hans spisevaner. han er begyndt at spise en lille bitte smule mere, og som noget helt nyt, kan han nu spise ris! Før spiste han mellem 3-5 ris-korn! til aftensmad. Nu kan han spise et par skefulde!!!

Jeg tænker at Frederics mor sikkert har været igennem det med forstoppelse, men HVIS nu de ikke har, så ville jeg bare nævne at det måske kunne være en mulighed, at det var der problemet lå. Det var såmænd bare det jeg ville.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.