Fisenberg skriver:
vi har også en af slagsen herhjemme
men vores er 5 år så ved ikke om jeg vil kunne være til hjælp men du skriver bare 
Vores dreng på 5 år, bliver vokser mindre og mindre og spiser mindre og mindre. Her til 5års undersøgelsen var han IGEN faldet en vækstkurve. Men nu har vi fundet ud af, at han på trods af konstant tynd mave, faktisk lider af forstoppelse. Forstoppelsen giver konstant kvalme og derfor ulyst til mad. Nu er vi gået igang med at give ham afføringsmiddel, og mærkeligt nok er hans tynde dirrea-agtige mave gået hen og blevet mere fast i det (dog stadig ikke helt normal afføring!) og lægerne siger at om 3-4 mdr burde han være helt ude over sin forstoppelse. Her 2½ uge efter vi startede er vi allerede begyndt at se en lille forbedring af hans spisevaner. han er begyndt at spise en lille bitte smule mere, og som noget helt nyt, kan han nu spise ris! Før spiste han mellem 3-5 ris-korn! til aftensmad. Nu kan han spise et par skefulde!!!
Jeg tænker at Frederics mor sikkert har været igennem det med forstoppelse, men HVIS nu de ikke har, så ville jeg bare nævne at det måske kunne være en mulighed, at det var der problemet lå. Det var såmænd bare det jeg ville.
Anmeld