I DET MINDSTE kalder du ikke racerne for KAMPhunde som mange så fejlagtigt TIT gør! Det er IKKE en race som hedder kamphund, men en gruppe af hunde som hedder muskelhunde, hviket du kalder dem. Så der går du da ikke fejl i byen, men seriøst, håber virkelig ikke du har børn med den race, det er den jeg abselut ! ! !Ville være aller mest bange for at sætte mine børn sammen med, de skal ikke i nærheden af sådan en race, måske er jeg underlig der, men når de er SÅ FARLIGE så sætter jeg en stopper lige der ! Der er SÅ mange af den race som slår klik, selv i en familie efter mange år uden problemer, ja som skrevet ovenfor, det er en tikkende bombe. Og kan kun synes det er lidt morsomt at en hund med så uskyldigt ydre er den aller mest farligste på jorden er farligere end disse muskelhunde, som simpelthen er så glae, TROFASTE, kærligt og virkelig en go familie hund. Ja det er synd det altid går ud over disse racer, når det er tydeligt at det IKKE er muskehunde som står øverst på listen i den sorte bog !
Men vil så spørge dig, hvordan TØR DU have en så farlig hund som en GOLDEN ? ? ? ?Forstår det helt seriøst ikke ? Vil gerne vide hvad der får folk til at ture have en sådan hune?
Jeg turde nemlig ikke, måske du kan få mig til at forstå det?
Anmeld