Muskelhunde og børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

lisesp83

Kief31 skriver:

For øvrigt har min moster og onkel på +/- 70 år to dejlige amstaff, søde kærlige familiehunde, som hvis man sparker dem bagi, vender sig og siger undskyld..

haha geniale hunde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

TinaPina

mth1987 skriver:

Mener også et kørekort ville være bedre. Opsyn eller krav på hundetræning til alle der køber hund.Ja de små hunde er sgu livs farlige men også fordi de ikk bliver opdraget som store hunde gør

Præcis, de kan jo ikke gøre "rigtig" skade, så hundetræning er overvurderet

Men der er selvfølgelig også nogle af dem der er super søde

Anmeld

27. februar 2011

mamax3

mth1987 skriver:

Denne tråd sætter virkelig mit pis i kog!!! Dem der har den holdning er dem som ingen viden har om disse hunde. Jeg har to dejlige amerikanske bulldogs og det er loyale familie hunde. Og det har de altid været avlet til. At der så er nogen der bruger dem til kamp er forfærdeligt. Det noget fis at det tricker hurtigere for disse hunde!!!! Mange undersøgelser viser at det er Golden der har flest bid bag sig......Der ingen hunde racer der farlige i sig selv kommer an på menneskene bag dem. Og alle hunde kan finde på at bide... Så hvordan tør du ha din hund hvis du har barn.

Hej.

Ka et eller andet sted godt forstå du blir irreteret.
MEN tror nu ikke uden at vide det at ts mente det i en ond mening.
Tror bare hun/han gerne vil vide det nu man høre så meget om de hunde..

Jeg har intet imod dem og har selv haft en blanding af en amstaff og grayhound.  

Anmeld

27. februar 2011

mth1987

Vi valgte am. Bull. Fordi de er rigtig flotte og en utrolig loyal hund over for ejer og familie. Vores er langt fra vagt hunde og tør ikk gå ud i blæsevejr uden vi er med de putter og er meget selskabelige. Og elsker børn.

Anmeld

27. februar 2011

lisesp83

Jeg har en muskel hund. Og aldrig har jeg kendt så rolig og blid en hund. Hun er en del af familien, og hun hygger tit med vores datter, som kan hive hende i øret, uden hunden gør noget. Hun kommer også tit og smider sit kødben til vores datter.

Det hele kommer an på, hvem der ejer hundene. Og det gælder ALLE racer. Se nu Prins Henrik's gravhund!!!!

Så drop nu alle de skide fordomme mod muskelhunde.

Anmeld

27. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Jeg tror ikke det handler om hunden... det handler om ejeren..
og der er desværre mange som bruger hunde racen som en potens forlænger!!!
Jeg har ikke selv racen, har en lab, men tror IKKE på det er hunderacen....

Der er også lab og schæfer, små hunde osv som kan være arrige og bide osv... igen DERES EJERE ER SKYLD I DET, IKKE RACEN!!

Anmeld

27. februar 2011

mth1987

lisesp83 skriver:

Jeg har en muskel hund. Og aldrig har jeg kendt så rolig og blid en hund. Hun er en del af familien, og hun hygger tit med vores datter, som kan hive hende i øret, uden hunden gør noget. Hun kommer også tit og smider sit kødben til vores datter.

Det hele kommer an på, hvem der ejer hundene. Og det gælder ALLE racer. Se nu Prins Henrik's gravhund!!!!

Så drop nu alle de skide fordomme mod muskelhunde.

Ku ikk ha sagt det bedre. Fanme for dårligt man ikk ka gå tur med sin fredelig hund uden mundkurv når prinsen gravhund render rundt uden snor og bider!!!!

Anmeld

27. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

TinaPina skriver:

Jeg synes altså også det er en fjollet holdning, at de skulle være mere farlige end andre!

Det eneste rigtige havde været, at indføre et hundekørekort i stedet!

Nå men når dét så er sagt, så er jeg skeptisk overfor alle hunde indtil jeg ved hvad de er for nogle. Jeg ville hellere ikke uden videre lade mit barn være sammen med en golden, såvel som en muskelhund. Eller en chihuahua for den sags skyld, de er sgu da nogle arige små sataner

jeps den er jeg med på....!!! jeg ville ikke have noget i mod folk tjekkede mig og min hund, hvis det gjorde at de som ikke burde havde hund, og de hunde som bider bliver mere synlige og taget hånd om INDEN det går galt.

Anmeld

27. februar 2011

mth1987

Jeg ville jo også mene at en schæfer mere er avlet til kamp end am. Bull. Er men i og med politiet bruger dem kan de jo ikk værd ulovlige.Jeg mener ikke der er nogle hunde det burde være ulovlige.

Anmeld

27. februar 2011

roenlund

mth1987 skriver:

Min nye bedste ven Hvor har i jeres fra?

vi har fået ham fra en veninde som desværre måtte af med ham da hende og kæresten gik fra hinanden og hun så måtte flytte i en lille lejlighed på 4 sal.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.