Øv med forsiden!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Diana...

mariamiss6 skriver:

TOTALT øv hvis du spørger mig....

Der er ikke det overblik over tråde somd en gamle debat forside var kendt for. Jeg ved godt den egentlig er den samme, bare med flere sider, og færre tråde pr. side...

Men der er rigtig mange tråde der står ubesvarede hen på denne her måde tror jeg, i forhold til før....

Jeg har ikke noget imod klubberne ligger der neden under...

Men jeg tænker også, at de lige så godt kunne fremgå i den der drop down dims der er ude til højre i forvejen, med diverse nyheder....

Og så mangle rjeg mine abbonnementstråde ligger i bunden også....¨

Brok brok brok... Men altså, jeg synes bare ikke det funger... Uanset hvor længe den bliver der, så vil jeg altid synes den gamle var bedre, fordi den gav bedre overblik over trådene... 

helt enig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Valle81

Jeg er meget meget enig med Jer alle sammen.

For første gang kager jeg over ændringerne der er foretaget - synes det her er noget værre bæ for at sige det mildt:0)

Christina

Anmeld

27. februar 2011

Bondepigen

Valle81 skriver:

Jeg er meget meget enig med Jer alle sammen.

For første gang kager jeg over ændringerne der er foretaget - synes det her er noget værre bæ for at sige det mildt:0)

Christina

Den kan jeg tilslutte mig, for jeg plejer at tænke jaja, vi prøver noget nyt... meeen denne gang mangler jeg godt nok de antal indlæg der plejer at være, plus.. hvad skal vi dog med al den tekst i bunden?

Anmeld

27. februar 2011

Valle81

bondepigen skriver:

Den kan jeg tilslutte mig, for jeg plejer at tænke jaja, vi prøver noget nyt... meeen denne gang mangler jeg godt nok de antal indlæg der plejer at være, plus.. hvad skal vi dog med al den tekst i bunden?

Helt enig - jeg er slet ikke inde i det gruppe værk og jeg vil se mine egne indlæg jeg har oprettet der på forsiden -synes det var overskueligt og nemt at finde rundt i - og jeg brugte dem tit til lige at sidde og læse i - se billeder i osv:0)

Nej tilbage med det gamle :0)

Anmeld

27. februar 2011

Bondepigen

Valle81 skriver:

Helt enig - jeg er slet ikke inde i det gruppe værk og jeg vil se mine egne indlæg jeg har oprettet der på forsiden -synes det var overskueligt og nemt at finde rundt i - og jeg brugte dem tit til lige at sidde og læse i - se billeder i osv:0)

Nej tilbage med det gamle :0)

Anmeld

27. februar 2011

muzen

ej syntes den nye forside er vildt træls mangler alle de indlæg jeg abb på!!!

henrik det er bestemt en ommer.

i øvrigt hvorfor lave noget om der bare fungere?

Anmeld

27. februar 2011

Maria.

mariamiss6 skriver:

TOTALT øv hvis du spørger mig....

Der er ikke det overblik over tråde somd en gamle debat forside var kendt for. Jeg ved godt den egentlig er den samme, bare med flere sider, og færre tråde pr. side...

Men der er rigtig mange tråde der står ubesvarede hen på denne her måde tror jeg, i forhold til før....

Jeg har ikke noget imod klubberne ligger der neden under...

Men jeg tænker også, at de lige så godt kunne fremgå i den der drop down dims der er ude til højre i forvejen, med diverse nyheder....

Og så mangle rjeg mine abbonnementstråde ligger i bunden også....¨

Brok brok brok... Men altså, jeg synes bare ikke det funger... Uanset hvor længe den bliver der, så vil jeg altid synes den gamle var bedre, fordi den gav bedre overblik over trådene... 

Enig!!!!!

Anmeld

27. februar 2011

Wish upon a star

Jeg er enig. Det kunne vist være gjort bedre. Men hvorfor overhovedet lave noget om som fungerede.

Anmeld

27. februar 2011

twinboys

Polkaprik skriver:

Synes det er rigtig ærgerligt med den nye forside! Andre der savner den gamle?

Michelle

Ja mig....

Anmeld

27. februar 2011

mariamiss6

B&K skriver:

Jeg er enig. Det kunne vist være gjort bedre. Men hvorfor overhovedet lave noget om som fungerede.

For måske at finde noget mere der fungerer

Men har i lagt mærke til at Henrik nu har ændret det til at der er lidt flere tråde på hver side nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.