Øv med forsiden!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

ønskebørn74

Helt enig...gider da ikke og sidde der og glo på al den tekst i bunden.

Kærligst
Sussie

Enig

Meldte mig ud af gruppen:  Udsat for seksuelt overgreb, da det gjorde mig nedtrykt og ked af det.. Nu bliver jeg så mindet om det, hver gang jeg er på forsiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Maalene

Synes også det er virkelig ærgerligt, at forsiden er blevet lavet om, ved ihvertfald jeg langt fra er den eneste, som ikke er medlem af nogle af de grupper, som kommer frem, og sådan set ikke ser nogen grund til at de skal være på forsiden... Det er måske 5 - højst 10 % herinde, som er medlem af en af de 3 grupper...

Så tilbage med den gamle side

Anmeld

26. februar 2011

Maalene

ønskebarn74 skriver:

Enig

Meldte mig ud af gruppen:  Udsat for seksuelt overgreb, da det gjorde mig nedtrykt og ked af det.. Nu bliver jeg så mindet om det, hver gang jeg er på forsiden..

STORT KNUS

Anmeld

27. februar 2011

Kay

jeg syntes også det er rigtig øv!!! reklamer kan jeg tage hist og her og alle vegne... men syntes det er ærgeligt at forsiden er lavet sådan om

Anmeld

27. februar 2011

Zeus

Polkaprik skriver:

Jeg troede nøjagtig det samme og blev ved med at sidde og trykke mig ind igen for at den kunne rette fejlen

Det gjorde jeg også et par gange, før det gik op for mig, at det virkelig var sådan siden så ud

Anmeld

27. februar 2011

Zeus

mariamiss6 skriver:

TOTALT øv hvis du spørger mig....

Der er ikke det overblik over tråde somd en gamle debat forside var kendt for. Jeg ved godt den egentlig er den samme, bare med flere sider, og færre tråde pr. side...

Men der er rigtig mange tråde der står ubesvarede hen på denne her måde tror jeg, i forhold til før....

Jeg har ikke noget imod klubberne ligger der neden under...

Men jeg tænker også, at de lige så godt kunne fremgå i den der drop down dims der er ude til højre i forvejen, med diverse nyheder....

Og så mangle rjeg mine abbonnementstråde ligger i bunden også....¨

Brok brok brok... Men altså, jeg synes bare ikke det funger... Uanset hvor længe den bliver der, så vil jeg altid synes den gamle var bedre, fordi den gav bedre overblik over trådene... 

Anmeld

27. februar 2011

Carina1977

Tror vist det her er en ommer, i hvert fald udfra folks meninger omkring det hehe

Anmeld

27. februar 2011

mariamiss6

Carina1977 skriver:

Tror vist det her er en ommer, i hvert fald udfra folks meninger omkring det hehe

Anmeld

27. februar 2011

Maria-s

Maalene skriver:

Synes også det er virkelig ærgerligt, at forsiden er blevet lavet om, ved ihvertfald jeg langt fra er den eneste, som ikke er medlem af nogle af de grupper, som kommer frem, og sådan set ikke ser nogen grund til at de skal være på forsiden... Det er måske 5 - højst 10 % herinde, som er medlem af en af de 3 grupper...

Så tilbage med den gamle side

Anmeld

27. februar 2011

sbs78

Ej Henrik det er en ommer. Kan kun giver alle de andre ret. Tror at man vil gå glip af mange gode debatter. Så tilbage med den gamle forside.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.