Øv med forsiden!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.723 visninger
36 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Polkaprik

Synes det er rigtig ærgerligt med den nye forside! Andre der savner den gamle?

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

louisevl

Ja jeg synes også det er en skam med den nye forside....Ville hellere have den gamle, da jeg synes det var nemmere at følge med i de forskellige debatter der

Anmeld

26. februar 2011

fit_fys

Polkaprik skriver:

Synes det er rigtig ærgerligt med den nye forside! Andre der savner den gamle?

Michelle

Jep! Vil ha den gamle tilbage.....

Anmeld

26. februar 2011

Carina1977

Første gang jeg så det, troede jeg faktisk bare at det var min computer der lavede ged i den

Synes ogsåm det er lidt svært at følge med, da man jo så ikke ser ret mange af de forskellige tråde på forsiden. Så skal man jo til at gå helt ind i debatten. Men det må vi jo så bare gøre

Anmeld

26. februar 2011

Polkaprik

Ja der var flere tråde på den gamle så nye tråde ikke lige så hurtigt røg videre og så kunne man se alle de tråde man abbonerede på for neden..Håber det kommer tilbage til det gamle igen!

Anmeld

26. februar 2011

Polkaprik

Carina1977 skriver:

Første gang jeg så det, troede jeg faktisk bare at det var min computer der lavede ged i den

Synes ogsåm det er lidt svært at følge med, da man jo så ikke ser ret mange af de forskellige tråde på forsiden. Så skal man jo til at gå helt ind i debatten. Men det må vi jo så bare gøre

Jeg troede nøjagtig det samme og blev ved med at sidde og trykke mig ind igen for at den kunne rette fejlen

Anmeld

26. februar 2011

mariamiss6

TOTALT øv hvis du spørger mig....

Der er ikke det overblik over tråde somd en gamle debat forside var kendt for. Jeg ved godt den egentlig er den samme, bare med flere sider, og færre tråde pr. side...

Men der er rigtig mange tråde der står ubesvarede hen på denne her måde tror jeg, i forhold til før....

Jeg har ikke noget imod klubberne ligger der neden under...

Men jeg tænker også, at de lige så godt kunne fremgå i den der drop down dims der er ude til højre i forvejen, med diverse nyheder....

Og så mangle rjeg mine abbonnementstråde ligger i bunden også....¨

Brok brok brok... Men altså, jeg synes bare ikke det funger... Uanset hvor længe den bliver der, så vil jeg altid synes den gamle var bedre, fordi den gav bedre overblik over trådene... 

Anmeld

26. februar 2011

Carina1977

Polkaprik skriver:

Jeg troede nøjagtig det samme og blev ved med at sidde og trykke mig ind igen for at den kunne rette fejlen

Det gjorde jeg faktisk også  

Anmeld

26. februar 2011

SussieThyssen

Helt enig...gider da ikke og sidde der og glo på al den tekst i bunden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. februar 2011

Nadia&Daniel

mariamiss6 skriver:

TOTALT øv hvis du spørger mig....

Der er ikke det overblik over tråde somd en gamle debat forside var kendt for. Jeg ved godt den egentlig er den samme, bare med flere sider, og færre tråde pr. side...

Men der er rigtig mange tråde der står ubesvarede hen på denne her måde tror jeg, i forhold til før....

Jeg har ikke noget imod klubberne ligger der neden under...

Men jeg tænker også, at de lige så godt kunne fremgå i den der drop down dims der er ude til højre i forvejen, med diverse nyheder....

Og så mangle rjeg mine abbonnementstråde ligger i bunden også....¨

Brok brok brok... Men altså, jeg synes bare ikke det funger... Uanset hvor længe den bliver der, så vil jeg altid synes den gamle var bedre, fordi den gav bedre overblik over trådene... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.