Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har valgt at lade være med at læse tråden igennem, fordi jeg har været i byen iaften, og har derfor ikke fået set det. men er der nogen der ved, hvornår det bliver genudsendt? Hvis det da overhovedet bliver det.
FrkT skriver: Jubiii... begge mine favoritter gik videre Fatter dog slet ikke at sang nummer 6 gik videre, den var total ringe. Og nummer 10 lyder som noget man har hørt tusind gange før! Jeg MÅ altså holde med nummer 4, nu jeg kender sangerinden Men nummer 1 er også god!
Jubiii... begge mine favoritter gik videre Fatter dog slet ikke at sang nummer 6 gik videre, den var total ringe. Og nummer 10 lyder som noget man har hørt tusind gange før!
Jeg MÅ altså holde med nummer 4, nu jeg kender sangerinden Men nummer 1 er også god!
Hvad hedder vindersangen? Vil lige høre den på youtube så
wamse skriver: Hvad hedder vindersangen? Vil lige høre den på youtube så
Kan ikke finde den der...men den er inde på dr...der er alle sangene...
Eva. skriver: Kan ikke finde den der...men den er inde på dr...der er alle sangene...
ok, takker Går lige der ind og tjekker så
wamse skriver: ok, takker Går lige der ind og tjekker så
Det var så lidt, smukke...
Eva. skriver: Det var så lidt, smukke...
cool, den kan jeg godt lide
wamse skriver: cool, den kan jeg godt lide
Ja, jeg synes også den er rigtig god,..så det så ikke så ved ikke hvordan de andre er...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128