Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvem ser det? Hende den første hun er da helt fantastisk! Endelig noget nyt til dansk grand prix
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ser det... Men hun fangede ikke rigtig mig..
Kæresten spurgte "Hvorfor har hende Lise en sort papegøje på skulderen".. Øh, undskyld Hr. Bjørn, men det er en sløjfe
mig mig mig mig
En af mine gamle buddies fra folkeskolen og gymnasiet er med
Han hepper jeg selvfølgelig på, men NØJ hvor virkelig han nervøs da de lige blev præsenteret!
Christopher Brandt med Emma
kitty skriver: Jeg ser det... Men hun fangede ikke rigtig mig.. Kæresten spurgte "Hvorfor har hende Lise en sort papegøje på skulderen".. Øh, undskyld Hr. Bjørn, men det er en sløjfe
ja, men hvad ved mænd om mode?! TSK TSK..
Caroline86 skriver: mig mig mig mig En af mine gamle buddies fra folkeskolen og gymnasiet er med Han hepper jeg selvfølgelig på, men NØJ hvor virkelig han nervøs da de lige blev præsenteret! Christopher Brandt med Emma
uhh hvad nummer er han?
linselouise skriver: hvem ser det? Hende den første hun er da helt fantastisk! Endelig noget nyt til dansk grand prix
ja jeg ser det, og sys hun var kanon ! super dejligt at se og høre på
Majdahls skriver: ja jeg ser det, og sys hun var kanon ! super dejligt at se og høre på
enig!
linselouise skriver: uhh hvad nummer er han?
først nr. 8
Spørg mig lige om jeg gik glip af lige nøjagtig den første
Såfremt det kun er nummer 2 der lige er aflsuttet... Og til hende kan jeg kun sige: Jeg troede sgu da det var det DANSKE melodi grand prix, ikke det Svenske.... Snyd hvis i spørger mig....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128