melodi grand prix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

L.J.L

mariamiss6 skriver:

Spørg  mig lige om jeg gik glip af lige nøjagtig den første

Såfremt det kun er nummer 2 der lige er aflsuttet... Og til hende kan jeg kun sige: Jeg troede sgu da det var det DANSKE melodi grand prix, ikke det Svenske.... Snyd hvis i spørger mig....

ja men det er jo ikke første gang at der er svenske artister der stiller op til det danske grand prix. Men synes bestemt ikke nr 2 var god, alt for typisk grand prix og det har man hørt 100 gange før. nr 1 er indtil videre favorit her og så er hun kun 17

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

L.J.L

Tutter skriver:

Yes jeg ser det også

Jeg har lige lagt min skønne gudsøn på 3 i seng og har sat mig til rette i min sofa med lækker frugt

årh så hyggeligt

Anmeld

26. februar 2011

mor_sabina

linselouise skriver:

hvem ser det? Hende den første hun er da helt fantastisk! Endelig noget nyt til dansk grand prix

Enig god sang, men det er så svært at vurdere om europa synes det samme. Nummer to er da ihvertfald skod og nummer 3 er rigtig god også, men igen er jeg i tvivl om det virker i resten af europå?

Anmeld

26. februar 2011

mariamiss6

linselouise skriver:

ja men det er jo ikke første gang at der er svenske artister der stiller op til det danske grand prix. Men synes bestemt ikke nr 2 var god, alt for typisk grand prix og det har man hørt 100 gange før. nr 1 er indtil videre favorit her og så er hun kun 17

Ak ja, men jeg ville da gerne høre den også, jeg fornemmer den var skide god...

Den der lige har været lyder som et radiohit der ville holde sådan ca. 1 måneds tid, og så ryge ud igen.... 

Anmeld

26. februar 2011

Becks

linselouise skriver:

årh så hyggeligt

Ja meget

Anmeld

26. februar 2011

L.J.L

mor_sabina skriver:

Enig god sang, men det er så svært at vurdere om europa synes det samme. Nummer to er da ihvertfald skod og nummer 3 er rigtig god også, men igen er jeg i tvivl om det virker i resten af europå?

ja det er aldrig til at vide. Synes altid at nabolandende stemmer på hinanden så det er svært.

3'erne synes jeg ikke var noget særligt, stadig nr 1 er favorit her

Anmeld

26. februar 2011

mor_sabina

linselouise skriver:

ja det er aldrig til at vide. Synes altid at nabolandende stemmer på hinanden så det er svært.

3'erne synes jeg ikke var noget særligt, stadig nr 1 er favorit her

Tror 3 eren rammer en del danskere, den er ret nutidig synes jeg. Men den her, er da total gammel grand prix, den har bare alle elementerne

Anmeld

26. februar 2011

Fenris

Enig med dig søs- bare ikke i xfactor

Anmeld

26. februar 2011

JCS

NEJ altså, hvor var 5'eren bare dårlig!

Anmeld

26. februar 2011

L.J.L

JCS skriver:

NEJ altså, hvor var 5'eren bare dårlig!

ja kedelig og ret uheldigt at hun ikke sang rent flere gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.