er sku lidt skuffet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Dinna88 skriver:

https://www.baby.dk/debat/88950pi1/ordet-er-frit/staar-du-og-mangler-en-fotograf.aspx

Du kan læse min tråd her! Der står en masse info. Vil du også have mit nummer, hvis nu det er?

Må indrømme jeg godt kan være ret interesseret, men ka ikk helt finde ud a om jeg har råd til at køre så langt:s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Dinna88

LouiseVous skriver:

Må indrømme jeg godt kan være ret interesseret, men ka ikk helt finde ud a om jeg har råd til at køre så langt:s

Det må du jo så lige gnaske lidt på Det bliver i hvert fald en hyggelig dag, er jeg sikker på! Men du kan jo lige smide mig et brev med dit nummer, hvis det er - jeg står allerede op kl. 0700 i morgen, så jeg når at se det i god tid. 

Og så vil jeg daffe under dynen! Godnat

Anmeld

26. februar 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

Ja det vil jeg meget gerne skal jeg tage noget med hvis det er??

Ihh kommer du måske i morgen smukke?!

Det kunne da være fantastisk

Anmeld

26. februar 2011

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Ihh kommer du måske i morgen smukke?!

Det kunne da være fantastisk

Ja måske søde
Især for at se dig..hihihi

Anmeld

26. februar 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

Ja måske søde
Især for at se dig..hihihi

Jeg er helt oppe at ringe nu!

Håber virkelig du kommer

Anmeld

26. februar 2011

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Jeg er helt oppe at ringe nu!

Håber virkelig du kommer

Hahah hvor er du sød snuske

Anmeld

26. februar 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

Hahah hvor er du sød snuske

Anmeld

26. februar 2011

Gyllibik

Er der talt på hvor mange vi bliver imorgen?

Anmeld

26. februar 2011

pussepige

quar20 skriver:

Øv altså er sku lidt skuffet..

Har sagt jeg ligger hjem til fotografering som Dinna88 tager imorgen.. Der var en hulens masse interesserede. .Har sagt jeg stod for drikkevarer - og Dinna88 ville tage kage med til os alle så vi ku hygge mens der blev taget billeder af vores børn..!!

MEN så blir jeg bare skuffet at man så slet ikke svarer når man skriver man godt ku tænke sig at komme med, så skriver man en dato og klokslet - giver adressen - også høre man bare ikke mere...!!

Det sku fair nok man er forhindret eller at man ikke kan komme fordi der er sket noget eller der er kommet ændringer - men man kan give besked..!!

Syntes bare det var en så go idé - men den er da fuldstændig faldet til jorden..

ØV altså havde håber der kom en hulens masse

Ævv den tråd er jeg også gået glip af.. Ville super gerne have været med. Men i morgen kommer mine 2 store unger hjem nede fra min mor og er jo nødtil at være hjemme så.. Men hvis der blir en anden dag i den nærmeste fremtid er jeg klar. Helt sikkert.

Anmeld

26. februar 2011

quar20

Godt så imorgen lave Dinna88 og jeg en aftale om et nyt møde så i kan få taget billeder af jeres skønne unger

SÅ laver iv en tråd herinde om det, og skriver med stort som overskift : FOTOGRAFERING I GASSUM...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.