er sku lidt skuffet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

mor_sabina

quar20 skriver:

Øv altså er sku lidt skuffet..

Har sagt jeg ligger hjem til fotografering som Dinna88 tager imorgen.. Der var en hulens masse interesserede. .Har sagt jeg stod for drikkevarer - og Dinna88 ville tage kage med til os alle så vi ku hygge mens der blev taget billeder af vores børn..!!

MEN så blir jeg bare skuffet at man så slet ikke svarer når man skriver man godt ku tænke sig at komme med, så skriver man en dato og klokslet - giver adressen - også høre man bare ikke mere...!!

Det sku fair nok man er forhindret eller at man ikke kan komme fordi der er sket noget eller der er kommet ændringer - men man kan give besked..!!

Syntes bare det var en så go idé - men den er da fuldstændig faldet til jorden..

ØV altså havde håber der kom en hulens masse

Øv Er da slet ikke stødt på det indlæg, ellers ville jeg vildt gerne have støttet op.

Håber alligevel det var en hyggelig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

quar20

1000 tak piger - er bare lidt skuffet og syntes det er SÅ ærgeligt - MEN jeg er sikker på at vi som så kommer får en rigtig dejlig formiddag/eftermiddag - og får taget nogle gode billeder af vores dejlige børn

Anmeld

26. februar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Dinna88 skriver:

Haha! Ej, det er en meget lille by

Jamen, det lyder godt! Du skal bare være der kl. 10 Vil du have mit nummer, hvis det nu er?

Hvad går det ud på?
Og hvor gamle er børnene?
Og hvor lang tid tager det ca fra Viborg og derud?

Anmeld

26. februar 2011

Dinna88

LouiseVous skriver:

Hvad går det ud på?

Vi har ikke gjort det før med så mange, men jeg går ud fra at vi alle lige hilser på hinanden og får snakket lidt og sådan, og så, ja, så smækker vi marias sofabord op foran en hvid væg og så prøver vi, i fællesskab, at komme frem til nogle gode billeder hvis du går ind i min billedemappe og ind i nogle af de tråde maria/quar20 har lavet, så kan du se nogle af dem der er taget!

Og børnene er i den yngre kategori - Lille Liam er kun tre måneder Men Laulund87s datter er 14 måneder. 

Men hvis du finder tråden "mangler du en fotograf" eller noget i den dur, på min profil, så kan du læse alt om det! - Uh, hvor langt der er - det må du krakke!

Anmeld

26. februar 2011

Loa

Dinna88 skriver:

Østjylland - ved Randers

Det er heller ikke fair det er i Jylland

Anmeld

26. februar 2011

Dinna88

Loa skriver:

Det er heller ikke fair det er i Jylland

Neej, det er I et par stykker der har skrevet nu, men hvde jeg haft vinger, så var jeg da smuttet rundt til jer alle!

Anmeld

26. februar 2011

quar20

LouiseVous skriver:

Hvad går det ud på?

Hmm vil skyde på at det tager  omkring 45min at kører herud fra Viborg..

Tino min ældste er 2år og ham har hun også taget billeder af - og hun har også taget familie billeder af os

Anmeld

26. februar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

quar20 skriver:

Hmm vil skyde på at det tager  omkring 45min at kører herud fra Viborg..

Tino min ældste er 2år og ham har hun også taget billeder af - og hun har også taget familie billeder af os

Overvejer om man sku tage og lette den 'store' og komme..
Min datter blir to om en mdr.
Ska man gi noget for billederne. Eller får man med hjem på usb eller hvordan?

Anmeld

26. februar 2011

Dinna88

LouiseVous skriver:

Overvejer om man sku tage og lette den 'store' og komme..
Min datter blir to om en mdr.
Ska man gi noget for billederne. Eller får man med hjem på usb eller hvordan?

https://www.baby.dk/debat/88950pi1/ordet-er-frit/staar-du-og-mangler-en-fotograf.aspx

Du kan læse min tråd her! Der står en masse info. Vil du også have mit nummer, hvis nu det er?

Anmeld

26. februar 2011

Loa

Dinna88 skriver:

Neej, det er I et par stykker der har skrevet nu, men hvde jeg haft vinger, så var jeg da smuttet rundt til jer alle!

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.