er sku lidt skuffet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.045 visninger
45 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

quar20

Øv altså er sku lidt skuffet..

Har sagt jeg ligger hjem til fotografering som Dinna88 tager imorgen.. Der var en hulens masse interesserede. .Har sagt jeg stod for drikkevarer - og Dinna88 ville tage kage med til os alle så vi ku hygge mens der blev taget billeder af vores børn..!!

MEN så blir jeg bare skuffet at man så slet ikke svarer når man skriver man godt ku tænke sig at komme med, så skriver man en dato og klokslet - giver adressen - også høre man bare ikke mere...!!

Det sku fair nok man er forhindret eller at man ikke kan komme fordi der er sket noget eller der er kommet ændringer - men man kan give besked..!!

Syntes bare det var en så go idé - men den er da fuldstændig faldet til jorden..

ØV altså havde håber der kom en hulens masse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

LinLin

Det kan jeg godt forstå du er skuffet over!!!

Anmeld

26. februar 2011

Janni.

Det kan jeg sørme godt forstå, det er bare så øv-agtig.! 

Anmeld

26. februar 2011

betski

Åh ja der er ikke noget mere irriterende. Jeg så godt tråden du oprettede og var faktisk interesseret, men tænkte nu der var så mange der viste interesse, så ville jeg ikke melde mig til.

Håber meget at du hører fra dem, og at de møder op i morgen, så I kan få en hyggelig dag

Anmeld

26. februar 2011

Fru Nielsen

Forstår sku godt du er skuffet, smukke.....

Er så træls folk ikke lige melder fra hvis de alligevel ikke kan eller har lyst, for det er jo for pokker en ærlig sag.... Og nu står du og aner ikke om folk dukker op, eller hvor mange der dukker op....

Knus

Anmeld

26. februar 2011

Dinna88

Det er også bare hamrende træls at man faktisk planlægger en masse, og så faldet det bare til jorden. Men vi bliver da fire i morgen, og vi skal nok hygge os!

Anmeld

26. februar 2011

Laulund87

Jep jeg forstår det heller ikke Hvorfor melder man sig på banen og så ikke giver lyd fra sig derefter?? Noget kan være kommet i vejen, men er der ikke almindelig opdragelse at melde fra så?

Hmm, men vi får selvfølgelig en hyggelig dag alligevel!

Anmeld

26. februar 2011

Gyllibik

Synes ikke det er fair at man ikke lige giver lyd fra sig.

Jeg glæder mig til imorgen

Har i andre mødt hinanden før?

Anmeld

26. februar 2011

Snefnug1984

Ja det kan være så frustrende og man bliver vildt skuffet Man kan da i det mindste blot skrive, at man ikke kan alligevel.. øv..

Men håber I får en dejlig søndag trods alt

Anmeld

26. februar 2011

Laulund87

Gyllibik skriver:

Synes ikke det er fair at man ikke lige giver lyd fra sig.

Jeg glæder mig til imorgen

Har i andre mødt hinanden før?

Dinna88 er min søster Hende og quar20 har mødtes nogle gange og jeg har mødt quar20 én enkelt gang

Men bare rolig, vi bider ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.