Vores bettemand (lige gået ind i uge 29)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Moar2011

Nøøøj nogen skønne billeder  3D?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

camillakrath

Babyklar skriver:

Nøøøj nogen skønne billeder  3D?

Ja

Tror vi har fået 20 - 30 billeder med hjem. Og video Da vi først kom derop lå han både med fødder og hænder over ansigtet og sov

Anmeld

3. marts 2011

Moar2011

camillakrath skriver:

Ja

Tror vi har fået 20 - 30 billeder med hjem. Og video Da vi først kom derop lå han både med fødder og hænder over ansigtet og sov

Ihh hvor villdt  - jeg skal til 3D på onsdag ( så er jeg i uge 29) var det ikk os den uge du var til det?

Anmeld

3. marts 2011

camillakrath

Babyklar skriver:

Ihh hvor villdt  - jeg skal til 3D på onsdag ( så er jeg i uge 29) var det ikk os den uge du var til det?

Jo, jeg var 28+1. Synes det var en super uge, og var rigtig glad for at jeg ikke var meget længere henne.

Men det var fordi vores lå så "sammenkrøllet", så vi måtte vække ham og drille ham

Anmeld

3. marts 2011

Moar2011

camillakrath skriver:

Jo, jeg var 28+1. Synes det var en super uge, og var rigtig glad for at jeg ikke var meget længere henne.

Men det var fordi vores lå så "sammenkrøllet", så vi måtte vække ham og drille ham

Ja nemlig - jeg har os valgt den uge, os for ikke at være for langt henne , ved godt der er lidt endnu til uge 40 hihi..

glææder mig sådan til at se hvem han ligner :p .. og om hans kinder holder stik med at de er tykke efter hans far hihi .. suuk ..

Anmeld

3. marts 2011

camillakrath

Babyklar skriver:

Ja nemlig - jeg har os valgt den uge, os for ikke at være for langt henne , ved godt der er lidt endnu til uge 40 hihi..

glææder mig sådan til at se hvem han ligner :p .. og om hans kinder holder stik med at de er tykke efter hans far hihi .. suuk ..

Synes det er rigtig godt at i har valgt den uge. Vi kunne se rigtig meget, men hende der scannede os sagde at han havde begrænset plads til at flytte sine arme allerede, så han skulle ikke have været meget større

Og man kan faktisk se en del ligheder. Supermanden har næsen fra hans far

Anmeld

3. marts 2011

Moar2011

camillakrath skriver:

Synes det er rigtig godt at i har valgt den uge. Vi kunne se rigtig meget, men hende der scannede os sagde at han havde begrænset plads til at flytte sine arme allerede, så han skulle ikke have været meget større

Og man kan faktisk se en del ligheder. Supermanden har næsen fra hans far

Ihh hvor dejligt at høre .. var lidt i tvivl om det var for tidligt, men det lader det ikke til .. ihh altså

Glæder mig endnu mere nu hihi.

Anmeld

3. marts 2011

camillakrath

Babyklar skriver:

Ihh hvor dejligt at høre .. var lidt i tvivl om det var for tidligt, men det lader det ikke til .. ihh altså

Glæder mig endnu mere nu hihi.

Nej slet ikke. I følge min jordmoder passer det rigtig godt med tidspunktet

Nu er jeg også helt spændt på dine billeder

Anmeld

3. marts 2011

Moar2011

camillakrath skriver:

Nej slet ikke. I følge min jordmoder passer det rigtig godt med tidspunktet

Nu er jeg også helt spændt på dine billeder

ej hvor fedt

får man afvide hvad han ca vejr ?

Anmeld

3. marts 2011

Saram

camillakrath skriver:

Så kom vi ind i 29. uge og jeg er PAVESTOLT af min smukke søn <3

Årh hvor er han bare fin.

Super gode billeder, de er da bare SÅ tydelige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.