Vores bettemand (lige gået ind i uge 29)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

DLM

camillakrath skriver:

Tak

Han er bare så lækker. Og utroligt nok, så kan man se at han har næsen fra hans far Det var bare en stor oplevelse at se ham

ej hvor godt det må være en meget stolt far han har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Janni.

camillakrath skriver:

ALT for lækker. Og sikke et flot billede i også har fået

Tak, har mange flere her hjemme, har bare ikke lagt dem ind. Har planer om at samle dem alle i én stor ramme 

Anmeld

25. februar 2011

tingimor

camillakrath skriver:

Ej hvor spændende. Godt i kommer afsted snart, så hun har lidt mere plads Jordmoderen havde også bare så svært ved at få hans hænder væk fra hovedet og sådan

hehe ja bliver meget spændene griner er ikke sådan med de små "møg" unger

at de ikke lige vil som vi vil griner... hun lå helle tiden med sine føder op i hoved.. de kalder hende den lille gymastik pige. havde ellers aftalt med hende hjemme fra at hun skulle være søde ved mor og far men den gik ikke 

Anmeld

25. februar 2011

tingimor

camillakrath skriver:

Ej hvor spændende. Godt i kommer afsted snart, så hun har lidt mere plads Jordmoderen havde også bare så svært ved at få hans hænder væk fra hovedet og sådan

at de ikke lige vil som vi vil griner... hun lå helle tiden med sine føder op i hoved.. de kalder hende den lille gymastik pige. havde ellers aftalt med hende hjemme fra at hun skulle være søde ved mor og far men den gik ikke 

Anmeld

25. februar 2011

camillakrath

tingimor skriver:

HAHA Det gjorde bettemanden også. Både hænder og fødder i ansigtet

Men ja - de har jo heller ikke så meget plads som i starten. Synes de ligger helt sammenrullet

Anmeld

25. februar 2011

camillakrath

Buito skriver:

Tak, har mange flere her hjemme, har bare ikke lagt dem ind. Har planer om at samle dem alle i én stor ramme 

Sikke en fin ide

Jeg har købt sådan en ramme til 3 billeder. Så skal jeg bare ha tilpasset dem i str og printet dem ud. Sådan noget er jeg ikke alt for god til

Anmeld

25. februar 2011

tingimor

camillakrath skriver:

HAHA Det gjorde bettemanden også. Både hænder og fødder i ansigtet

Men ja - de har jo heller ikke så meget plads som i starten. Synes de ligger helt sammenrullet

ja det jo lige det smiler.. men de skulle jo også meget gerne fylde mere og mere nu de snart skal ud til os jubiiiiiii 

Anmeld

25. februar 2011

camillakrath

DLM skriver:

ej hvor godt det må være en meget stolt far han har

Ja Han viser det bare ikke så meget. Altså sådan med store armbevægelser. Men det gjorde han heller ikke da han fik at vide at han sku være far - der trillede tårerne bare

Anmeld

25. februar 2011

camillakrath

tingimor skriver:

ja det jo lige det smiler.. men de skulle jo også meget gerne fylde mere og mere nu de snart skal ud til os jubiiiiiii 

Ja nemlig. Selvom jeg synes der er læææænge til. Alt for læænge!

Anmeld

25. februar 2011

DLM

camillakrath skriver:

Ja Han viser det bare ikke så meget. Altså sådan med store armbevægelser. Men det gjorde han heller ikke da han fik at vide at han sku være far - der trillede tårerne bare

det tror jeg generelt ikke mange mænd gør selv om de så er pave stolte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.