Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så kom vi ind i 29. uge og jeg er PAVESTOLT af min smukke søn <3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen som synes han er fin?
Jo han er bare rigtig fin, utroligt hvad man kan se på sådan en 3d scanning
Fantastiske billeder.. Imponerende hvad de kan fange på de 3 D skanninger..
Og JO han er da lækker
jeg syns han er super fin.. dejligt med 3d og han ser jo bare ud som en flot lille fyr.
skal selv til ekstra 3 d scanning mandag da vores lille sofia ikke vil som vi ville sidst så for at få nogle gode foto af hende denne gang
louisevl skriver: Jo han er bare rigtig fin, utroligt hvad man kan se på sådan en 3d scanning
Tak Havde jeg lige brug for at høre
hold da op man kan se meget på sådan nogle 3D billeder...
jo han er rigtig fin
glæder mig til at se ham om 11 uger
tingimor skriver: jeg syns han er super fin.. dejligt med 3d og han ser jo bare ud som en flot lille fyr. skal selv til ekstra 3 d scanning mandag da vores lille sofia ikke vil som vi ville sidst så for at få nogle gode foto af hende denne gang
Ej hvor spændende. Godt i kommer afsted snart, så hun har lidt mere plads Jordmoderen havde også bare så svært ved at få hans hænder væk fra hovedet og sådan
DLM skriver: hold da op man kan se meget på sådan nogle 3D billeder... jo han er rigtig fin glæder mig til at se ham om 11 uger
Tak
Han er bare så lækker. Og utroligt nok, så kan man se at han har næsen fra hans far Det var bare en stor oplevelse at se ham
Buito skriver: Fantastiske billeder.. Imponerende hvad de kan fange på de 3 D skanninger.. Og JO han er da lækker
ALT for lækker. Og sikke et flot billede i også har fået
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128