Jeg er gravid med nr. 4 i uge 36 og sikkert hormonella, men bliver nødt til at spørge jer andre kvinder herinde.
Mine forældre har hentet mine børn 1 eller 2 gange (tror faktisk kun det er 1 gang) fra institution i hele min graviditet, trods det jeg har bøvlet med bækkenløsning og svigerforældre har hentet dem 1 gang i alt, de 2 små er 21 mdr og 3½ år den store er kun min.
Min frustration går på hvorfor man skal be om hjælp, hvorfor spørger bedsteforældrene ikke selv, må vi hente børnene vi nyder deres selskab og vil gerne aflaste dig lidt en eftermiddag, det er jo ikke noget jeg selv spørger om da jeg godt ved de sikkert har travlt og har deres eget liv, men jeg må indrømme at jeg simpelthen ikke forstår at de ikke tilbyder dette bare 1 gang hver anden måned eller noget?? Vores børn bliver heller aldrig passet i weekenden, så det er altså ikke fordi bedste forældrene bruger deres tid på at passe vores børn.
Hvordan er jeres forældre og svigerforældre? Tilbyder de sig aldrig, siger de aldrig åh må vi ikke godt passe/hente ungerne?
Forventer jeg for meget? Ville så gerne have at de interesserede sig uden at de bliver bedt om det.
Kh ano for man ved jo aldrig hvem der læser med
nu er jeg jo helt alene med min datter
men jeg får hende aldrig passet faktisk, men min mor siger tit til mig mig om vi ikke skal bytte, du henter min så henter jeg din (har en lillebror på 5år) og så mødes vi, på den måde få vi tid med dem
men jeg skulle feks i byen i sidste weekend (hvilket jeg aldrig gør, 5 år siden sidst) men jeg skulle ikke engang spørge min mor om hun ville passe, hun sage det selv og hvad hun havde planlagt for dem
og nu hvor min pige ikke sover igennem endnu (hun er 14 mdr
) så siger min mor til mig engang i mellem (engang hver 2-3mdr) nu tager jeg hende om natten den næste uge så du kan sove.. og det gør mig så glad at hun vil hjælpe
jeg vil ikke give dig nederen på over hovedet, men jeg ville være ked af hvis min mor aldig selv tilbød sig..
jeg synes at det betyder meget at de selv kommer og siger at de enten har lyst eller lige tid til at passe/se ens unger, for det viser jo at de holder meget af dem.. og det kan ungerne jo også mærke
knus og gode tanker herfra