Anonym skriver:finkedinke skriver:
Jeg har termin d. 1/1-09 så jeg kommer også til at være højgravid når det er koldt. Jeg regner med at jeg kan klare mig med at tage en/to trøjer på og så ellers have jakken åben. Ellers har jeg en sommer jakke, den vil jeg tro jeg kan lukke med en tyk trøje under.
Jeg har set på nettet et eller andet sted at en havde Købt eller måske selv syet et panel til at lyne i jakken. En slags forlænger der kan lukke over det stykke jakken gaber. Jeg ved ikke hvordan jeg bedre kan forklare det, men måske har du allerede forstået hvad jeg mener
(?)
Jeg vil selv helst være fri for at købe en ny jakke, bl.a. fordi jeg som dig er stor i forvejen og jeg tror jeg ville se helt absurd ud i en jakke der var for stor.
Berith
er det sådan her du mener?

det er netop den til knap 1500 jeg mener. Men man skal vist nok købe stykket ved siden af. Men spørgsmålet er så om lynlåsen vil passe med min lynlås hvis man kun købte selve mellemstykket.
men det kunne da være en ide at få syet et mellemstykke i stedet for at købe en helt ny jakke. Specielt fordi jeg synes det er mange penge, og hvis man køber en billig som er et par numre større, så vil det som du siger se helt absurd ud.
Det er nok den jeg har set. Jeg vidste bare ikke at den var så dyr.
Men måske kan en sådan jakke sælges til en god pris igen efter graviditeten.
Selv vil jeg bare vente og se, måske bliver vinteren ikke mere kold end det kan klares med et par tykke trøjer og en åben jakke.
Jeg har termin d. 1/1-08 der er vinteren jo ikke på sit højeste endnu. Hvornår har du termin?
Berith
Anmeld