Gravid om vinteren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.183 visninger
32 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

Anonym trådstarter

hvad gjorde i som var gravide om vinteren? Nu snakker jeg om jer der havde begyndende mave eller stor mave.

Jeg mener, man skal jo have en eller anden form for jakke på og den eneste varme jeg kan finde er til 1500 kr.

har i nogle tips til hvor jeg kan finde en jakke/frakke henne, lidt billigere, men stadig varm? Det gør ikke noget hvis den er brugt. Jeg har bare søgt en del på google, men kan ikke rigtig finde andet end MamaJacket til knap 1500 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

MorCamilla

Hvad med genbrugsbutikker??? Jeg var gravid om vinteren, men tog små 2 kilo på under min graviditet, så kunne bruge mit eget tøj lige til jeg blev kørt på fødegangen..

Det var bare et forslag.. :)

Anmeld

2. oktober 2008

Rasmine

Trendsales?

Anmeld

2. oktober 2008

Anonym trådstarter

Trendsales har jeg tjekket men kan kun finde en, og den er for lille.

Ja jeg har ikke været i genbrug endnu, men har da tænkt mig at gøre det :)

Anmeld

2. oktober 2008

pusling30

Anonym skriver:

hvad gjorde i som var gravide om vinteren? Nu snakker jeg om jer der havde begyndende mave eller stor mave.

Jeg mener, man skal jo have en eller anden form for jakke på og den eneste varme jeg kan finde er til 1500 kr.

har i nogle tips til hvor jeg kan finde en jakke/frakke henne, lidt billigere, men stadig varm? Det gør ikke noget hvis den er brugt. Jeg har bare søgt en del på google, men kan ikke rigtig finde andet end MamaJacket til knap 1500 kr.

da jeg ventede barn i vinteren købte vi et skisæt på tilbud i Metro

Har en der er født i December og en der er født i marts så har haft stor mave om vinteren..

Knus Anja

Anmeld

3. oktober 2008

Lullaby

Izabella blev født i Februar så med hende var det en stor mave jeg rendte rundt med, jeg brugte simpelthen en alm jakke bare i en større str. Normalt er jeg en small men brugte så bare large imens.
Imens jeg var gravid med Yazze havde jeg også bare en alm jakke men denne gang i str medium da jeg ikke nåede at være en af de store i vinterhalvåret. Desuden mit tøj blev også bare købt i en større str. Jeg brugte medium sweatre hele vinteren igennem og de havde kun kostet en 50 i januar :D

Anmeld

3. oktober 2008

Skovurt

Tja, det behøver jo ikke være ventetøj - rigtig mange kan sagtenens være i "alm" tøj - så vil tro du godt kan finde en noget billigere jakke :D
Jeg fødte selv 2. oktober sidste år, så det var jo kun kort tid det var rigtigt koldt, men jeg tog en ekstra sweater på, og så min frakke som ikke kunne lukkes op om maven :p

Anmeld

3. oktober 2008

Anja

En billige okay pæn flece trøje + min mands vind/regn jakke - det er hvad jeg har brugt. Det er ikke kønt, men heller ikke hæsligt :D MEN billigt.

Anmeld

3. oktober 2008

eliasogmor

hva str mangler du jeg har en five softshell jakke i rosa jeg brugte da jeg var gravid..og brugte den kun i vintermdr.

Anmeld

3. oktober 2008

Anonym trådstarter

problemet er jo at jeg er lidt stor i forvejen, og er lav, så det vil se rigtig dumt ud med en jakke i større størrelse. Så vil den nærmest hænge og slaske på jorden. Jeg ved fra min første graviditet at jeg ikke kan være i alm tøj når jeg kommer længere hen.

jeg ved ikke præcis hvad jeg bruger. men hvad størrelse har du eliasogmor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.