Gravid om vinteren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2008

pipsen

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2008

Plysbjørnen

Nu ved jeg ikke helt hvornår du har termin, men var det ikke en idé at finde en pæn billig vinter jakke i f.eks. A-Z eller Føtex til en 4-500 kr som du ville kunne være i hele vinteren...

Betina

Anmeld

4. oktober 2008

Anonym trådstarter

Trold: Jo men hvis jeg skal ha en jeg kan passe hele vinteren skal den være større end normalt, og det vil komme til at se dumt ud. Jeg tager ud og kigger på mamalicious jakker imorgen, og håber at finde en der falder i min smag, de priser jeg pt har fundet er 500-700.

Anmeld

4. oktober 2008

Anonym trådstarter

pipsen: tak for link, den tror jeg at jeg vil kigge efter imorgen når vi skal ud og shoppe lidt :)

Anmeld

4. oktober 2008

Kvindemin

Anonym skriver:

hvad gjorde i som var gravide om vinteren? Nu snakker jeg om jer der havde begyndende mave eller stor mave.

Jeg mener, man skal jo have en eller anden form for jakke på og den eneste varme jeg kan finde er til 1500 kr.

har i nogle tips til hvor jeg kan finde en jakke/frakke henne, lidt billigere, men stadig varm? Det gør ikke noget hvis den er brugt. Jeg har bare søgt en del på google, men kan ikke rigtig finde andet end MamaJacket til knap 1500 kr.

Hvorfor er du anonym?
Spørg bare :)

Men der er da et hav af billigere jakker, end 1500 kr. :o
Bilka, føtex, h&m, Mammalicious (bestseller).
Det var da lidt, af alle de steder.

(H)

Anmeld

4. oktober 2008

Anonym trådstarter

Christinap: fordi jeg ikke har fortalt til familien at jeg er gravid. Det gør jeg først om nogle uger.

Anmeld

4. oktober 2008

Kvindemin

Okay, men så er du vel heller ikke så langt henne endnu?
Så må du jo kunne passe en alm. eller en str. større en du plejer endnu og vinteren over :)

Anmeld

4. oktober 2008

Kvindemin

Hvad str. er du nu?
Og hvad str. vil du have?

Anmeld

4. oktober 2008

Anonym trådstarter

Jeg blev hurtigt stor sidst og regner med at det går endnu hurtigere denne gang.

Jeg er nok 42 eller 44, det er længe siden jeg sidst har købt jakke.

Anmeld

5. oktober 2008

A.I.G.

Jeg gik med en stor sømandssweater og så med min mands jakke (ømt) sidste gang - jeg fødte i ultimo november.

Jeg VILLE ikke bruge penge på en jakke, de penge var sjovere at gemme til efter fødslen....

Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.