Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: anytime, søde! giv endelig en update om det virkede
anytime, søde!
giv endelig en update om det virkede
Det skal jeg nok
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes ikke det virkede så meget som jeg gerne ville have det til
Men vi er blevet enige om at et nyt gulv nok er det bedste og at vi nok ikke får lugten helt væk før tæppet er væk.
TrineLærke skriver: Vores lille hund har haft en periode hvor han har tisset inde og vi har tørt op og vasket med Ajax, men det sidder jo stadig i tæppet. Nu har jeg så renset tæppet igår og idag med en tæpperenser. Og nu STINKER det VIRKELIG i tis Hvad gør jeg? Jeg har ladet tæppet tører og luftet ud, men det hjælper ikke. Hvad gør jeg? Skal have gæster i morgen og jeg synes ikke jeg kan tillade mig at de skal komme når det lugter sådan Forsvinder lugten eller er der nogen der ved hvad jeg kan gøre? Fååååååårk jeg glæder mig til at få et trægulv!
Vores lille hund har haft en periode hvor han har tisset inde og vi har tørt op og vasket med Ajax, men det sidder jo stadig i tæppet. Nu har jeg så renset tæppet igår og idag med en tæpperenser. Og nu STINKER det VIRKELIG i tis
Hvad gør jeg? Jeg har ladet tæppet tører og luftet ud, men det hjælper ikke. Hvad gør jeg?
Skal have gæster i morgen og jeg synes ikke jeg kan tillade mig at de skal komme når det lugter sådan
Forsvinder lugten eller er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?
Fååååååårk jeg glæder mig til at få et trægulv!
Denne her side er rigtig god....Håber du finder noget der virker
http://www.plet-rens.dk/mobil/pletliste.php
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128