Hjælp! Stinkende gulvtæppe :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Muhmi

TrineLærke skriver:

Okay og rodalon er eddike og vand eller?

Rodalon er et produkt du køber i supermarkedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Ann.

Caroline86 skriver:

put et ordentligt skvæt rodalon i vandet i renseren... og så tæpperens, naturligvis det burde tage det hvis der er områder der er særligt slemme har jeg hørt at du efter rensningen, når tæppet stadig er lidt fugtigt, kan drysse kartoffelmel på for så suger det både rester og lugt til sig... Så kan du bare støvsuge det op når det er tørt

Okay jeg må hellere prøve  

Det er bare så skrækkeligt, troede jo at det forsvandt når jeg rensede det, men det gjorde bare det hele værre. Men det er jo selvfølgelig det der sidder tilbage i tæppet.

Anmeld

25. februar 2011

Caroline86

Muhmi skriver:

Lyder som et godt trick Har heldigvis ikke det problem mere, men da mine katte synes det var skide skæg at pisse indenfor kunne jeg godt have brugt den med melet

ja, det er nemlig super smart...

Anmeld

25. februar 2011

Ann.

Muhmi skriver:

Rodalon er et produkt du køber i supermarkedet

Super det må jeg hente med det samme

Anmeld

25. februar 2011

Caroline86

TrineLærke skriver:

Det er bare så skrækkeligt, troede jo at det forsvandt når jeg rensede det, men det gjorde bare det hele værre. Men det er jo selvfølgelig det der sidder tilbage i tæppet.

ja, det lidt ligesom våd hund.. lugten bliver MEGET værre når det bliver vådt

Men hvis du har en dunk rodalon derhjemme så er det bare at give den gas håber det virker!

Anmeld

25. februar 2011

Ann.

Caroline86 skriver:

ja, det lidt ligesom våd hund.. lugten bliver MEGET værre når det bliver vådt

Men hvis du har en dunk rodalon derhjemme så er det bare at give den gas håber det virker!

Jeg henter Rodalon med det samme

Tak for hjælpen

Anmeld

25. februar 2011

tingimor

TrineLærke skriver:

Super det må jeg hente med det samme

husk at hvis der sider sæbe rester i dit gulv tæppe så kan det godt være du er nød til at give det et par gange med rodalonen. var jeg nemlig men så forssvandt tis lugten også til sidst. 

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

TrineLærke skriver:

Det rodalon gør er at fjerne de bakterier er lugter... tæpperens flerner pletten og gør kun lugten værre da det gør tæppet dejlig vådt... adr  Hehe

Anmeld

25. februar 2011

Caroline86

TrineLærke skriver:

Jeg henter Rodalon med det samme

Tak for hjælpen

anytime, søde!

giv endelig en update om det virkede

Anmeld

25. februar 2011

Ann.

Muhmi skriver:

Det rodalon gør er at fjerne de bakterier er lugter... tæpperens flerner pletten og gør kun lugten værre da det gør tæppet dejlig vådt... adr  Hehe

Ja det fandt jeg ud af

Men nu har hele området fået en omgang med rodalon og lader det lige sidde i en halv time, håber det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.