Hjælp! Stinkende gulvtæppe :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.671 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Ann.

Vores lille hund har haft en periode hvor han har tisset inde og vi har tørt op og vasket med Ajax, men det sidder jo stadig i tæppet. Nu har jeg så renset tæppet igår og idag med en tæpperenser. Og nu STINKER det VIRKELIG  i tis 

Hvad gør jeg? Jeg har ladet tæppet tører og luftet ud, men det hjælper ikke. Hvad gør jeg?

Skal have gæster i morgen og jeg synes ikke jeg kan tillade mig at de skal komme når det lugter sådan 

Forsvinder lugten eller er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?

Fååååååårk jeg glæder mig til at få et trægulv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Muhmi

TrineLærke skriver:

Vores lille hund har haft en periode hvor han har tisset inde og vi har tørt op og vasket med Ajax, men det sidder jo stadig i tæppet. Nu har jeg så renset tæppet igår og idag med en tæpperenser. Og nu STINKER det VIRKELIG  i tis 

Hvad gør jeg? Jeg har ladet tæppet tører og luftet ud, men det hjælper ikke. Hvad gør jeg?

Skal have gæster i morgen og jeg synes ikke jeg kan tillade mig at de skal komme når det lugter sådan 

Forsvinder lugten eller er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?

Fååååååårk jeg glæder mig til at få et trægulv!

Rodalon er svaret på al dårlig lugt Prøv det på det tissede område

Anmeld

25. februar 2011

Ann.

Muhmi skriver:

Rodalon er svaret på al dårlig lugt Prøv det på det tissede område

Jamen det er jo et større område - skal jeg bare "smøre" det hele ind i rodalon og så give engang med tæpperenseren igen?

Anmeld

25. februar 2011

Frk.S

Ja, rodalon burde kunne gøre tricket!

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

TrineLærke skriver:

Jamen det er jo et større område - skal jeg bare "smøre" det hele ind i rodalon og så give engang med tæpperenseren igen?

Bland i en spand og tag en klud som ikke smitter farve af og gnub det godt ind i gulvtæppet dog uden at gulvtæppet bliver mega vådt... Det fjerner de bakterier der lugter fælt

Anmeld

25. februar 2011

Caroline86

TrineLærke skriver:

put et ordentligt skvæt rodalon i vandet i renseren... og så tæpperens, naturligvis det burde tage det hvis der er områder der er særligt slemme har jeg hørt at du efter rensningen, når tæppet stadig er lidt fugtigt, kan drysse kartoffelmel på for så suger det både rester og lugt til sig... Så kan du bare støvsuge det op når det er tørt

Anmeld

25. februar 2011

Frk.S

Se i øvrigt denne side, der er forslag til lidt af hvert:

http://www.plet-rens.dk/mobil/pletliste.php

Anmeld

25. februar 2011

Skouboe

TrineLærke skriver:

Ja, masser af rodalon og så lad det sidde og virke et par timer inden du fjerner det igen. Tis trænger iøvrigt også ned i trægulv... Så der er rodalon også uundværligt.

Anmeld

25. februar 2011

Ann.

Muhmi skriver:

Bland i en spand og tag en klud som ikke smitter farve af og gnub det godt ind i gulvtæppet dog uden at gulvtæppet bliver mega vådt... Det fjerner de bakterier der lugter fælt

Okay og rodalon er eddike og vand eller?

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

Caroline86 skriver:

put et ordentligt skvæt rodalon i vandet i renseren... og så tæpperens, naturligvis det burde tage det hvis der er områder der er særligt slemme har jeg hørt at du efter rensningen, når tæppet stadig er lidt fugtigt, kan drysse kartoffelmel på for så suger det både rester og lugt til sig... Så kan du bare støvsuge det op når det er tørt

Lyder som et godt trick Har heldigvis ikke det problem mere, men da mine katte synes det var skide skæg at pisse indenfor kunne jeg godt have brugt den med melet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.