Mor til Frederic skriver:
ved da også at der er en del der skal tage det aktivering de forlanger for at få udbetalt penge, med mindre man er på barsel eller sygmeldt.
Vi har haft en del af sådanne nogle med. Og gud hvor er de trælse, for de er jo kun med for ellers for di ingen penge. Men røre en finger eller bare interessere sig for det vi laver? nej.
De bliver læsset af samme dag og for at vide at her skal de ikke være. Har haft udlæninge med, der hverken kunne dansk og bare sad og sov. Ikke lige det bedste billed at sende, når man har med kunder at gøre mm.
sådanne mennesker kan jeg bare heller ikke klare, men de findes desværre og jeg vil lige tilføje at jeg IKKE er en af den slags...
jeg har det sq bedst med at tjene mine penge selv, jeg vil ikke skylde nogen noget og jeg vil helst klare mig selv.
jeg oplevede desværre for efterhånden mange år siden at blive fyret fra min læreplads og jeg var lige flyttet hjemmefra, og jeg havde ikke andre muligheder end at spørge kommunen om hjælp, men de ville ikke hjælpe mig fordi jeg havde familie som havde lidt stående i banken. men der stod en som knapt kunne dansk og bankede i bordet og sagde at han skulle have penge nu for han manglede dem. damen på kommunen sagde til ham at der var en uge endnu til der skulle udbetales kh eller hvad det nu var han skulle have, han råbte og skreg og endte til sidst med at få sin vilje. og jeg måbede. jeg er IKKE racist, men sys det var pisse uretfærdigt at han kunne få i hoved og r*v gå i DYRT mærketøj og jeg kunne intet få og stod til at miste min lejlighed.
Anmeld