hmm måske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.741 visninger
30 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Anonym trådstarter

man skulle overveje at blive hjemmegående...

har lige fået dagpenge og ja, får stort set det samme udbetalt som hvis jeg var på arbejde...

så kan jeg bedre forstå hvorfor min arbejdsgiver er så glad for mig, jeg er jo billig arbejdskraft....

hvor noller er det lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Lillefe

Anonym skriver:

har lige fået dagpenge og ja, får stort set det samme udbetalt som hvis jeg var på arbejde...

så kan jeg bedre forstå hvorfor min arbejdsgiver er så glad for mig, jeg er jo billig arbejdskraft....

hvor noller er det lige

Må jeg spørger hvad du laver? af hvad jeg har undersøgt får jeg ikke særligt meget udbetalt i de dagpenge der..

Anmeld

25. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

Det ville jeg ikke kunne holde ud... Bare sidder hjemme og indkassere penge. Så heller være ude i verden og tjene det samme..

Pyh, jeg ville godt nok falde meget i indtægt - hvis jeg gik ned på dag penge..

Dagpenge er ikke svaret i min verden.

Anmeld

25. februar 2011

Stumpen

Hvis du bliver hjemmegående, får du slet ingenting udbetalt, så vidt jeg er orienteret

Anmeld

25. februar 2011

Sof

Jeg fik mere udbetalt på dagpenge end som 37 timers lønnet og uddannet ansat, og ikke nok med det så fik jeg også fuld friplads oveni... Jeg undrede mig også meget over hvordan det kunne hænge sammen og at det da slet ikke gav nogen mening...

Anmeld

25. februar 2011

Vial

Jeg holder mig en god løn, men med friplads og boligsikring, så har jeg stort set samme rådighedsbeløb som, hvis jeg arbejder...

Heldigvis da, da jeg er blevet fyret, og nok får svært ved at finde et job, når jeg er enlig mor til to babyer.

Er glad for vores sikkerhedsnet her i DK, men må indrømme, at jeg virkelig ser frem til at komme ud og møde andre voksne mennesker.

Anmeld

25. februar 2011

Hansen97

Tja.. jeg mister omkring 1500kr hvis jeg kommer på dagpenge.. det er da ikke alverden og nej jeg har ikke en god løn... desværre... det er lidt deprimerende at tænke på at forskellen ikke er større...

Anmeld

25. februar 2011

9510

Anonym skriver:

hvor noller er det lige

Ja det kender jeg godt, da jeg var sygemeldt og senere på barsel fik jeg også mere udbetalt end jeg gør nu ved at gå på arbejde....

Men ville så ikke kunne holde til at gå hjemme hver dag

Anmeld

25. februar 2011

RiUL

Anonym skriver:

hvor noller er det lige

Hvad får du udbetalt i dagpenge? Skal nemlig selv på dagpenge den 1. april

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

Sad og legede med tanken om at blive hjemmegående. Men nej det er rigtigt man har ingen indtægt som hjemmegående.

jeg kunne sagtens gå hjemme og passe mit barn selv, MEN jeg vil også gerne tilbage på jobbet. ud i livet og møde andre mennesker. jeg nyder at gå hjemme og tiden er gået alt alt for hurtigt. tiden burde kun gå med ½ fart når man er på barsel.

jeg har fået lidt over 12000 udbetalt fra kommunen, normalt ville jeg få et sted mellem 14 og 15000 så det er jo ikke den vilde nedgang... og jeg som gik og troede vi ville gå totalt fallit når jeg kom over på dagpenge, nu er jeg optimistisk og er sikker på det hele nok skal gå uden vi behøver koge suppe på stenene ude i baghaven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.