hmm måske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Må jeg spørger hvad du laver? af hvad jeg har undersøgt får jeg ikke særligt meget udbetalt i de dagpenge der..

Helst ikke, for så forsvinder min anonymitet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

twinboys

Mor til Frederic skriver:

Det ville jeg ikke kunne holde ud... Bare sidder hjemme og indkassere penge. Så heller være ude i verden og tjene det samme..

Pyh, jeg ville godt nok falde meget i indtægt - hvis jeg gik ned på dag penge..

Dagpenge er ikke svaret i min verden.

Lige mine ord...

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

Mor til Frederic skriver:

Det ville jeg ikke kunne holde ud... Bare sidder hjemme og indkassere penge. Så heller være ude i verden og tjene det samme..

Pyh, jeg ville godt nok falde meget i indtægt - hvis jeg gik ned på dag penge..

Dagpenge er ikke svaret i min verden.

Ville bestemt heller ikke have det godt med at sidde og pille mig i navlen imens der bare kom penge flyvende ind på kontoen... nej jeg vil hellere selv tjene dem.

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Hvis du bliver hjemmegående, får du slet ingenting udbetalt, så vidt jeg er orienteret

det er rigtigt, man får ikke en krone hvis man er hjemmegående...

Anmeld

25. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

twinboys skriver:

Lige mine ord...

hvad siger du til tirsdag?

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Jeg fik mere udbetalt på dagpenge end som 37 timers lønnet og uddannet ansat, og ikke nok med det så fik jeg også fuld friplads oveni... Jeg undrede mig også meget over hvordan det kunne hænge sammen og at det da slet ikke gav nogen mening...

Det er noget underligt noget... der burde jo være en fordel ved at være på arbejdemarkedet...

i dit tilfælde er den fordel ikke nem at få øje på set med økonomiske briller

Anmeld

25. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

man skulle overveje at blive hjemmegående...

har lige fået dagpenge og ja, får stort set det samme udbetalt som hvis jeg var på arbejde...

så kan jeg bedre forstå hvorfor min arbejdsgiver er så glad for mig, jeg er jo billig arbejdskraft....

hvor noller er det lige

Men man kan vel ikke bare gå hjemme på dagpenge eller kan man?

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Jeg holder mig en god løn, men med friplads og boligsikring, så har jeg stort set samme rådighedsbeløb som, hvis jeg arbejder...

Heldigvis da, da jeg er blevet fyret, og nok får svært ved at finde et job, når jeg er enlig mor til to babyer.

Er glad for vores sikkerhedsnet her i DK, men må indrømme, at jeg virkelig ser frem til at komme ud og møde andre voksne mennesker.

Ja vores sikkerhedsnet her i DK fungerer ok, ikke mange der bliver tabt eller overset. skal jeg være helt ærlig, så er jeg temmelig glad for at være dansk...

Anmeld

25. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

ved da også at der er en del der skal tage det aktivering de forlanger for at få udbetalt penge, med mindre man er på barsel eller sygmeldt.

Vi har haft en del af sådanne nogle med. Og gud hvor er de trælse, for de er jo kun med for ellers for di ingen penge. Men røre en finger eller bare interessere sig for det vi laver? nej. 

De bliver læsset af samme dag og for at vide at her skal de ikke være. Har haft udlæninge med, der hverken kunne dansk og bare sad og sov. Ikke lige det bedste billed at sende, når man har med kunder at gøre mm.

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

112233 skriver:

Tja.. jeg mister omkring 1500kr hvis jeg kommer på dagpenge.. det er da ikke alverden og nej jeg har ikke en god løn... desværre... det er lidt deprimerende at tænke på at forskellen ikke er større...

Meget deprimerende, jeg har bestemt heller ikke nogen god løn men vi klarer os fo det vi har og det er jo det vigtigste, og JA det er skisme deprimerende at forskellen ikke er større hos nogen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.