Anonym skriver:
tiden er nu bestilt til lægen, og allerede da hun hørte mig græde og fortælle lidt, fik jeg en tid i næste uge. Det lettede en hel del, og jeg tror det er rigtigt hvad nogle af jer har nævnt, det ville være godt at få snakket med hende om det..
tusind tak til jer der gad læse det hele igennem, det er dejligt at baby.dk findes!
Super dejligt at læse. også at du netop gør noget for selv at se om der er noget hjælp af hjælpe. For nogle gange så han man det med at kigge udaf og sige alt det man er ked af, men inderst inde ved man måske godt, at man også må kigge lidt ind af. For det lyder for mig (kun ud fra det du skrev i indlæget) at I er ved at gå rigtig skævt at hinanden. Du er ked af alle de ting han ikke gør. Han er sikkert ved at være irreteret over at du er nærtagene.
mht det at han ikke tror på det, hvorfor så ikke for sjov prøve at vende det om, så når han siger noget et par gange, så siger du : Ejjj er du nu også rigtigt. Når du har gjort det nok gange, ender det forhånenligt med et grin fra begge sider.
Jeg ønsker jer alt det bedste. 
Anmeld