Kikset med wallstickers til voksne:-)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

L.J.L

Skouboe skriver:

Det er jo bare fordi du er så fantastisk til at tegne og male, at du synes det. for os andre dødelige, der ikke kan tegne en trekant og få den til at ligne, er det en fantastisk opfindelse

Efter min overbevsining så kan alle mennesker tegne og male, det kræver kun en del tålmodighed

Men ellers tak for rosen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

<3

linselouise skriver:

Efter min overbevsining så kan alle mennesker tegne og male, det kræver kun en del tålmodighed

Men ellers tak for rosen

Til begge dele PLUS at skouboe er superdygtig til at sy og hvis jeg brugte ligeså lang tid og energi på det som hende og investede i samme (dyre) hjælpemidler ville jeg sikkert kunne sy ligesådan

Anmeld

25. februar 2011

Lou87

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hvor ER jeres sofa bare røvfed!!! Er den fra idemøbler?

Den er også HELT ny - er så glad for den

Nej den er fra Danbolig..

Anmeld

25. februar 2011

Skouboe

Kirle skriver:

Til begge dele PLUS at skouboe er superdygtig til at sy og hvis jeg brugte ligeså lang tid og energi på det som hende og investede i samme (dyre) hjælpemidler ville jeg sikkert kunne sy ligesådan

Man behøver ikke store, dyre symaskiner for at sy lækkert tøj tøjet bliver ikke hverken pænere eller bedre af mine nye maskiner, det bliver bare nemmere for mig ligesom jeg heller ikke bliver bedre til at male af at købe de dyre pensler og luksusmalingen... Min trekant ender stadig med 7 sider...

Anmeld

25. februar 2011

<3

Skouboe skriver:

Man behøver ikke store, dyre symaskiner for at sy lækkert tøj tøjet bliver ikke hverken pænere eller bedre af mine nye maskiner, det bliver bare nemmere for mig ligesom jeg heller ikke bliver bedre til at male af at købe de dyre pensler og luksusmalingen... Min trekant ender stadig med 7 sider...

Nej men man skal have en der er lidt go så den kan sy og ikke hele tiden knækker tråden el lign. Derfor satte jeg dyre i parantes, fordi jeg synes gode symaskiner er dyre!

Og nej man bliver ikke bedre af det gode malerudstyr og maling - det bliver bare lækrere Ligesom det gode stof er lækrere end det der går i stykker efter en uges brug

Men talentet er udviklet af timers og timers øvelse og træning, uanset om det er trekanter ( ) eller plysbukser med applikation og smockluk forneden...

Anmeld

25. februar 2011

Mussen2

Lou87 skriver:

Den er også HELT ny - er så glad for den

Nej den er fra Danbolig..

Danbolig-fnis, mon ikke du mener danbo

Anmeld

25. februar 2011

Lou87

Mussen2 skriver:

Danbolig-fnis, mon ikke du mener danbo

Haha jo... der kan man bare se hvor forvirret man kan blive når man ser nybolig reklame haha

Men jo danBO 
Barcelona hedder modellen og så i lilla

Anmeld

8. juni 2011

LinLin

Laulund87 skriver:

Her er mine, plus dem på Marias værelse

Gammel tråd... Men hvor har du købt ugle wall stickers?? og den der til toilettet ("herre & dame") - den er sgu sjov

Anmeld

8. juni 2011

Laulund87

DAs mor skriver:

Gammel tråd... Men hvor har du købt ugle wall stickers?? og den der til toilettet ("herre & dame") - den er sgu sjov

"herre og dame" er købt på trendsales. Flere sælger dem derinde

Uglerne ved sengen er fra Søstrene Grene, og dem på grenen er fra Kidshome.dk

Anmeld

8. juni 2011

Ka+Ma=Be

Jeg synes bestemt ikke de er nedern Jeg har dem alle vegne i lejligheden  hehe

Bare lidt af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.