Kikset med wallstickers til voksne:-)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.586 visninger
32 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Muffinmus

EJ, har bare set så mange fede wallstickers til stuer osv, men er det bare for øv eller er det bare smart???

Mine børn har dem jo på værelset, men det er jo også lidt noget andet.

Synes bare at i stedet for at male, kunne det være sjovt at sætte en flot sticker op på en stor væg.

Har i det og har i billedet evt???

Tror jeg vil lufte ideen for mande og se om han hopper emd på den, trænger bare til at se på noget nyt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

MissGeoh

MariaE skriver:

EJ, har bare set så mange fede wallstickers til stuer osv, men er det bare for øv eller er det bare smart???

Synes bare at i stedet for at male, kunne det være sjovt at sætte en flot sticker op på en stor væg.

Tror jeg vil lufte ideen for mande og se om han hopper emd på den, trænger bare til at se på noget nyt.

Vi har i vores soveværelse..

Og hvis de ikke var så syre så havde jeg købt mange flere af dem.. Synes det er så flot..

Du kan lige få et billede af vores i soveværelset.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2011

L.J.L

MariaE skriver:

Altså min mening er at det er blevet så upersonligt efterhånden, og ja, nærmest "IKEA-agtigt", fordi ALLE bare har det

Jeg synes det er langt federe at male noget personligt på væggen som ingen andre har

Så mit svar er at det er "for øv"

Anmeld

25. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg synes det er super og bestemt ikke øv

Begge mine piger har wallstickers på deres værelser, og vi har da også selv på både badeværelsen, i gangen og i køkkenet

Anmeld

25. februar 2011

ChatH

Vi har dem også i køkken og bad og på ungernes værelser. man kan jo gøre dem personlige ved at sammensætte på diverse måder eller få lavet en tekst med noget der betyder noget for en!

Anmeld

25. februar 2011

Muffinmus

linselouise skriver:

Altså min mening er at det er blevet så upersonligt efterhånden, og ja, nærmest "IKEA-agtigt", fordi ALLE bare har det

Jeg synes det er langt federe at male noget personligt på væggen som ingen andre har

Så mit svar er at det er "for øv"

Måske ja, men det med at male i en stue...uhha, bliver man træt af det man lige får malet skal det hele jo males over igen, PÆNT dyrt for en stor stue eller stort køkken og pænt tidskrævende....

Derfor jeg tænker så mange er glade for det, nem pynt man bare tager ned igen når man ikke gider det mere.

Anmeld

25. februar 2011

Lou87

Jeg syntes det er super fint!
Man kan jo gøre det personligt på sin egen måde stadigvæk, selvom det er en ikea wallwticker eller lign..

Jeg har lidt på en væg i stuen og har klistret wall sticker under min glas bordplade på sofa bordet også..

Har lige som dig på datterns værelse også.. en tekst.. ville jeg super gerne ha en slags af i stuen også, ska bare li finde ud af hva der skal stå

Billeder kommer her..

Anmeld

25. februar 2011

Lunae

MariaE skriver:

Det synes jeg absolut ikke! Eller det kommer selvfølgelig an på hvilke man vælger vi har lige bestilt et stort verdenskort og så har vi lidt blomster hist og her og jeg ønsker mig en wallsticker med lyspærer - den er så fed!!

Anmeld

25. februar 2011

Loa

Jeg syntes ikke det er kikset  

Vi har denne i stuen over tv'et, netop for at give lidt pynt til væggen uden det blev voldsomt.......

Anmeld

25. februar 2011

Dinna88

MariaE skriver:

Jeg håber min søster ser den her tråd, for hun har dem bare alllleeee vegne ej okay, de har dem i stuen og på badeværelset - hun er helt skudt i dem! Hvis det er kan du prøve at skrive til hende (Laulund87) hun viser nok gerne billeder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.