Kikset med wallstickers til voksne:-)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

2babygirls

MariaE skriver:

EJ, har bare set så mange fede wallstickers til stuer osv, men er det bare for øv eller er det bare smart???

Mine børn har dem jo på værelset, men det er jo også lidt noget andet.

Synes bare at i stedet for at male, kunne det være sjovt at sætte en flot sticker op på en stor væg.

Har i det og har i billedet evt???

Tror jeg vil lufte ideen for mande og se om han hopper emd på den, trænger bare til at se på noget nyt.

Jeg synes det er fedt...

Har du tjekket thewallcompany.dk ???

Der kan man endda lokke dem til at designe nogle unikke til en selv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Jeg håber min søster ser den her tråd, for hun har dem bare alllleeee vegne ej okay, de har dem i stuen og på badeværelset - hun er helt skudt i dem! Hvis det er kan du prøve at skrive til hende (Laulund87) hun viser nok gerne billeder 

Haha jeg havde lige overvejet at skrive at jeg har dem i alle rum nærmest

Anmeld

25. februar 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Haha jeg havde lige overvejet at skrive at jeg har dem i alle rum nærmest

haha!

Anmeld

25. februar 2011

Laulund87

Her er mine, plus dem på Marias værelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2011

132319

Jeg synes ikke det passer ind i en stue -Ikke i min stue i hvert fald 

Til et børneværelse er de super fine. Desværre er der savsmuldstapet overalt i min lejlighed så det eneste sted jeg har kunne sætte nogle op, er på skabet i ungernes værelse. Lidt ærgerligt men så har vi fine billeder i rammer i stedet for 

Anmeld

25. februar 2011

Lotus86

Jeg synes overhovedet ikke det er kikset, elsker wallstickers, og i mine øjne er det fuldstændig ligegyldigt om alle så har dem, det er jo ikke de samme alle har, og man vælger jo lige netop 'den' wallsticker fordi den passer til ens hjem..

Vi har disse to - de passer rigtig godt til os, da vi elsker at rejse, og rejser utroligt meget, så det synes jeg da er ret personligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2011

metski83

MariaE skriver:

EJ, har bare set så mange fede wallstickers til stuer osv, men er det bare for øv eller er det bare smart???

Mine børn har dem jo på værelset, men det er jo også lidt noget andet.

Synes bare at i stedet for at male, kunne det være sjovt at sætte en flot sticker op på en stor væg.

Har i det og har i billedet evt???

Tror jeg vil lufte ideen for mande og se om han hopper emd på den, trænger bare til at se på noget nyt.

Vi har både i soveværelset over en kommode og i stuen på en væg, i stedet for et maleri

Anmeld

25. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Lou87 skriver:

Jeg syntes det er super fint!
Man kan jo gøre det personligt på sin egen måde stadigvæk, selvom det er en ikea wallwticker eller lign..

Jeg har lidt på en væg i stuen og har klistret wall sticker under min glas bordplade på sofa bordet også..

Har lige som dig på datterns værelse også.. en tekst.. ville jeg super gerne ha en slags af i stuen også, ska bare li finde ud af hva der skal stå

Billeder kommer her..

Hvor ER jeres sofa bare røvfed!!! Er den fra idemøbler?

Anmeld

25. februar 2011

Skouboe

linselouise skriver:

Altså min mening er at det er blevet så upersonligt efterhånden, og ja, nærmest "IKEA-agtigt", fordi ALLE bare har det

Jeg synes det er langt federe at male noget personligt på væggen som ingen andre har

Så mit svar er at det er "for øv"

Det er jo bare fordi du er så fantastisk til at tegne og male, at du synes det. for os andre dødelige, der ikke kan tegne en trekant og få den til at ligne, er det en fantastisk opfindelse

Anmeld

25. februar 2011

twinboys

Lunae skriver:

Det synes jeg absolut ikke! Eller det kommer selvfølgelig an på hvilke man vælger vi har lige bestilt et stort verdenskort og så har vi lidt blomster hist og her og jeg ønsker mig en wallsticker med lyspærer - den er så fed!!

Lyspærer,...??? gerne billeder tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.