Anitta Kristiansen skriver:
ja har det på helt samme måde. er godt træt af jeg ikke kan passe en bh mere og har jeg ikke kunne lige fra startet af det faktisk før jeg fandt ud af det. så der skete hurtigt noget med mig. maven er begyndt med en lille bule
selvom jeg har tabt 8 kg 

jeg har kvalme hele tiden og foretrækker at ligge i sengen for kan sove hele tiden. tuder til alle film og udsendelser der kører i tvet og griner over mig selv bagefter
så der er godt gang i den her.
hvordan har du det med valmen og det hele?
Ja, bh'er er ikke sjovt, har det samme problem, men har en veninde der fødte i maj sidste år og hun har lånt mig nogle sømløse graviditets bh'er og de er skønne at have på
Det er selvrfølgelig mærkeligt, men det er rart!
Hold da op, otte kilo
Men for at berolige dig gjorde min veninde det samme, hun tabte sig rigtig meget, mener faktisk også det var 8 kilo. Hun sov konstant, brækkede alt op og havde kvalme 24/7 de første 3-4 måneder. Men baby havde det godt, det er derfor man taber sig. Så spiser baby af dine fedtdepoter, så den lille skal nok få hvad den har brug for. Sådan var det i hvert fald med hende.
Jeg har heldigvis været ret heldig, har haft en tre styks madforgiftninger, hvor jeg har kastet op i en to-tre dage, det var forfærdeligt, men det er to uger siden nu, så håber det er ved at gå i sig selv. Derudover har jeg små-kvalme dagen lang, men får jeg spist rigeligt med små måltider så klarer jeg den
Men er spændt på om det går helt væk her efter de første 12- 13 uger.
Er du alene om barnet? Kiggede lige på din profil og kunne se du var single.
Anmeld