Hjælp, vægt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Ditte<3

Anitta Kristiansen skriver:

nyd du har taget lidt på så ved du at barnet får hvad den skal. jeg kom til st se hvor du skal til skanning og er samme dag som mig og tjekkede din profil og fandt ud af vi har samme termin synes jeg er sjovt men nu bor vi så i hver sin ende af DK men tillykke med det! 

Du har ret Den har det nok bare godt, man skal bare vænne sig til at kroppen forandrer sig. 

Ej, hvor pudsigt, også stort tillykke til dig Hvordan går du så og har det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Anitta Kristiansen

ja har det på helt samme måde. er godt træt af jeg ikke kan passe en bh mere og har jeg ikke kunne lige fra startet af det faktisk før jeg fandt ud af det. så der skete hurtigt noget med mig. maven er begyndt med en lille bule selvom jeg har tabt 8 kg 

jeg har kvalme hele tiden og foretrækker at ligge i sengen for kan sove hele tiden. tuder til alle film og udsendelser der kører i tvet og griner over mig selv bagefter så der er godt gang i den her.  

hvordan har du det med valmen og det hele?  

Anmeld

27. februar 2011

Snefnug1984

Det er helt normalt.. jeg har også taget et par kg. på og er i uge 12.. Det kommer jo meget an på hvem man er, høj, lav, tyk, tynd osv.

Anmeld

27. februar 2011

Ditte<3

Anitta Kristiansen skriver:

ja har det på helt samme måde. er godt træt af jeg ikke kan passe en bh mere og har jeg ikke kunne lige fra startet af det faktisk før jeg fandt ud af det. så der skete hurtigt noget med mig. maven er begyndt med en lille bule selvom jeg har tabt 8 kg 

jeg har kvalme hele tiden og foretrækker at ligge i sengen for kan sove hele tiden. tuder til alle film og udsendelser der kører i tvet og griner over mig selv bagefter så der er godt gang i den her.  

hvordan har du det med valmen og det hele?  

Ja, bh'er er ikke sjovt, har det samme problem, men har en veninde der fødte i maj sidste år og hun har lånt mig nogle sømløse graviditets bh'er og de er skønne at have på  Det er selvrfølgelig mærkeligt, men det er rart! 

Hold da op, otte kilo Men for at berolige dig gjorde min veninde det samme, hun tabte sig rigtig meget, mener faktisk også det var 8 kilo. Hun sov konstant, brækkede alt op og havde kvalme 24/7 de første 3-4 måneder. Men baby havde det godt, det er derfor man taber sig. Så spiser baby af dine fedtdepoter, så den lille skal nok få hvad den har brug for. Sådan var det i hvert fald med hende.

Jeg har heldigvis været ret heldig, har haft en tre styks madforgiftninger, hvor jeg har kastet op i en to-tre dage, det var forfærdeligt, men det er to uger siden nu, så håber det er ved at gå i sig selv. Derudover har jeg små-kvalme dagen lang, men får jeg spist rigeligt med små måltider så klarer jeg den Men er spændt på om det går helt væk her efter de første 12- 13 uger. 

Er du alene om barnet? Kiggede lige på din profil og kunne se du var single.

Anmeld

27. februar 2011

Ditte<3

Snefnug26 skriver:

Det er helt normalt.. jeg har også taget et par kg. på og er i uge 12.. Det kommer jo meget an på hvem man er, høj, lav, tyk, tynd osv.

Det har du helt ret i, tror bare jeg var lidt ked den dag jeg skrev indlægget. Hormonerne går jeg ud fra  Skal vænne mig til kroppen forandrer sig, men det er jo en glædelig ting der sker 

Anmeld

27. februar 2011

NinaE

Ditte<3 skriver:

Sjovt, jeg snakkede faktisk også med min kæreste om det, men han synes vi skulle vente og ligesom dig går jeg bare og glæder mig over graviditeten. Vi satser på de har det godt  Hvor er i fra, nu hvor du skal føde på Hvidovre?

Vi bor I Valby som jer. I noget nyt byggeri, der hedder Brombærparken. Hmm.... syd for Toftegårds Plads

Anmeld

1. marts 2011

Mira0911

Ditte<3 skriver:

Sikke nogle hårde graviditeter du skal igennem, krydser fingre for at anden gang bliver bedre 

Det er stadig det samme her, selvom jeg er gået ind i 12. uge... 

Anmeld

1. marts 2011

JustMe

Det er helt normalt at have taget lidt på der og have lidt begyndende bule på maven. Du er allerede begyndt at producere lidt ekstra blod, både livmoder, barn mv. er begyndt at vokse og dit væv samt livmoder er begyndt at binde ekstra væske i vævet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.