Hjælp, vægt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Ditte<3

Hej alle i skønne mennesker 

Jeg er nu 11 uger henne og har taget to kilo på, synes det virker af meget, men ville lige høre om det er helt normalt? Det er bare fordi mine veninder på dette tidspunkt overhovedet intet havde taget på. Det er første gang jeg skal være mor og skal vænne mig til alle kroppens mange forandringer  

Håber i vil hjælpe ..

Masser af til jer alle !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

NinaE

Der har tidligere været en tråd med dette, hvor folk beskrev hvor meget de havde taget på hvornår. Og jeg kan berolige dig med, at det er meget forskelligt. Det kommer an på hvordan din krop var før og om du har kastet meget op. Og selvfølgelig hvor meget du "giver slip på dig selv" og spiser hvad du har lyst til
Tror bestemt ikke 2 kg er unormalt.

Anmeld

25. februar 2011

Moar2011

det er meget forskelligt men for mig ville jeg sige at det er normalt .. de andre du kender, ska nok tag på også før eller siden

Anmeld

25. februar 2011

Ditte<3

NinaE skriver:

Der har tidligere været en tråd med dette, hvor folk beskrev hvor meget de havde taget på hvornår. Og jeg kan berolige dig med, at det er meget forskelligt. Det kommer an på hvordan din krop var før og om du har kastet meget op. Og selvfølgelig hvor meget du "giver slip på dig selv" og spiser hvad du har lyst til
Tror bestemt ikke 2 kg er unormalt.

Okay, den tråd prøver jeg da lige at finde, tusind tak for oplysningen Men tror måske også bare det var mig der lige var lidt ekstra følsom igår, man bør jo bare være glad for den lille trives og man tager på 

Kan se du skal til NF d. 11/3, det skal jeg også Det er hårdt at vente synes jeg

Anmeld

25. februar 2011

Ditte<3

Babyklar skriver:

det er meget forskelligt men for mig ville jeg sige at det er normalt .. de andre du kender, ska nok tag på også før eller siden

Det lyder godt, tusind tak for din hjælp Var nok lidt ekstra pyldret igår, men sådan er det jo nogle dage 

Anmeld

25. februar 2011

Moar2011

Ditte<3 skriver:

Det lyder godt, tusind tak for din hjælp Var nok lidt ekstra pyldret igår, men sådan er det jo nogle dage 

kender det godt, for har os selv de dage hvor jeg har lidt svært ved at accepetere at man stiger i vægt, for det gjorde jeg jo ikke inden graviditeten.. men en go ide, er bare at undgå vægten vidt muligt og så lade lægen afgør om det er for meget eller lidt man tager på.

så vi ikk går og tænker "pyha det var meget, det var ikk lige det jeg havde håbet, spiser jeg for meget osv" for det er jeg 90% sikker på at vi spiser helt normalt, andre dage måske lidt mere usundt end sundt.. men herre gud..

vi burde bare nyde graviditeten og ikke kg'erne der sniger sig på, for det høre jo med, og vi skal lade hver med at samenligne os med de andre kvinder for det er så forskelligt.

Anmeld

25. februar 2011

Ditte<3

Babyklar skriver:

kender det godt, for har os selv de dage hvor jeg har lidt svært ved at accepetere at man stiger i vægt, for det gjorde jeg jo ikke inden graviditeten.. men en go ide, er bare at undgå vægten vidt muligt og så lade lægen afgør om det er for meget eller lidt man tager på.

så vi ikk går og tænker "pyha det var meget, det var ikk lige det jeg havde håbet, spiser jeg for meget osv" for det er jeg 90% sikker på at vi spiser helt normalt, andre dage måske lidt mere usundt end sundt.. men herre gud..

vi burde bare nyde graviditeten og ikke kg'erne der sniger sig på, for det høre jo med, og vi skal lade hver med at samenligne os med de andre kvinder for det er så forskelligt.

Det er rart at høre det ikke kun er mig Men ja, du har ret, man bør bare nyde det, for det er jo tegn på at baby vokser og forhåbentlig trives. Jeg skal først til NF her d. 11/3, men er bare så spændt, nu vil man gerne vide om den er okay

Føler jeg spiser normalt, men der er da dage hvor jeg er meget sulten og hvis ikke jeg spiser får jeg kvalme, men det går forhåbentlig snart over. 

Og du har så ret, stop med at sammenligne  

Anmeld

25. februar 2011

Mira0911

Min vægt siger 3 kg... og jeg kaster op dagen lang hver dag - får dog lov til at spise om aften i fred og ro... 

Anmeld

25. februar 2011

Moar2011

Det er rart at høre det ikke kun er mig Men ja, du har ret, man bør bare nyde det, for det er jo tegn på at baby vokser og forhåbentlig trives. Jeg skal først til NF her d. 11/3, men er bare så spændt, nu vil man gerne vide om den er okay

Føler jeg spiser normalt, men der er da dage hvor jeg er meget sulten og hvis ikke jeg spiser får jeg kvalme, men det går forhåbentlig snart over. 

Og du har så ret, stop med at sammenligne  

jeg er nu i uge 27 med ekstra 8kg

Jeg er sikker på bebs trvies inde i din mavse , men ja kender det godt, man er død spændt og nervøs .. men  for dig og glæder mig til at høre hvordan det gik ..

jeg føler også at jeg spiser normalt og spiser alt det jeg har lyst til, og så har jeg jo en ret sød tand hihi..

men måske man bare skal sige til sig selv,  feks : jeg tager måske lidt mere på end andre, men det kan være de så tager stor set det hele på de sidste par mdr, hvor vores kroppe fordeler det, og så kan det da os ske at vi har nemmere ved at smide vores kg igen i forhold til dem der ikk tager så meget på .. altså intet er enes jo .. og vi kan have fordele i sdiste ende, ligeså meget som dem der ikke rigtig tager på .. (hvis du forstår hvad jeg mener, og INTET kretik til nogen slags mennesker) ..

sådan nogen dage har jeg os, et mindre æde flip haha

ja stop stop heh . :p

Anmeld

25. februar 2011

Ditte<3

MoarJ skriver:

Min vægt siger 3 kg... og jeg kaster op dagen lang hver dag - får dog lov til at spise om aften i fred og ro... 

Ej, din stakkel Der har jeg altså været heldig. Men hvis du har taget tre kilo på, så får baby hvad den skal have og det er godt  Og tak for dit indlæg ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.