Det er rart at høre det ikke kun er mig
Men ja, du har ret, man bør bare nyde det, for det er jo tegn på at baby vokser og forhåbentlig trives. Jeg skal først til NF her d. 11/3, men er bare så spændt, nu vil man gerne vide om den er okay 
Føler jeg spiser normalt, men der er da dage hvor jeg er meget sulten og hvis ikke jeg spiser får jeg kvalme, men det går forhåbentlig snart over.
Og du har så ret, stop med at sammenligne
jeg er nu i uge 27 med ekstra 8kg
Jeg er sikker på bebs trvies inde i din mavse , men ja kender det godt, man er død spændt og nervøs .. men
for dig og glæder mig til at høre hvordan det gik
..
jeg føler også at jeg spiser normalt og spiser alt det jeg har lyst til, og så har jeg jo en ret sød tand hihi..
men måske man bare skal sige til sig selv, feks : jeg tager måske lidt mere på end andre, men det kan være de så tager stor set det hele på de sidste par mdr, hvor vores kroppe fordeler det, og så kan det da os ske at vi har nemmere ved at smide vores kg igen i forhold til dem der ikk tager så meget på .. altså intet er enes jo .. og vi kan have fordele i sdiste ende, ligeså meget som dem der ikke rigtig tager på .. (hvis du forstår hvad jeg mener, og INTET kretik til nogen slags mennesker) ..
sådan nogen dage har jeg os, et mindre æde flip haha
ja stop stop heh . :p
Anmeld