Hjælp, vægt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

elluL

Hej min pige

Nu ved jeg at jeg nok er en dem, du skriver om der ikke havde taget på. Men jeg kastede jo også op dagen lang, i flere måneder, og var jo også indlagt i starten pga jeg intet fik ned. Så du må absolut ikke sammenligne det med mig. For du er helt aldeles normal og smuk Mine kilo kom jo så bare senere da jeg endelig ku holde noget i mig. Hehe.

Kys kys

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Ditte<3

Babyklar skriver:

jeg er nu i uge 27 med ekstra 8kg

Jeg er sikker på bebs trvies inde i din mavse , men ja kender det godt, man er død spændt og nervøs .. men  for dig og glæder mig til at høre hvordan det gik ..

jeg føler også at jeg spiser normalt og spiser alt det jeg har lyst til, og så har jeg jo en ret sød tand hihi..

men måske man bare skal sige til sig selv,  feks : jeg tager måske lidt mere på end andre, men det kan være de så tager stor set det hele på de sidste par mdr, hvor vores kroppe fordeler det, og så kan det da os ske at vi har nemmere ved at smide vores kg igen i forhold til dem der ikk tager så meget på .. altså intet er enes jo .. og vi kan have fordele i sdiste ende, ligeså meget som dem der ikke rigtig tager på .. (hvis du forstår hvad jeg mener, og INTET kretik til nogen slags mennesker) ..

sådan nogen dage har jeg os, et mindre æde flip haha

ja stop stop heh . :p

Orh, glæder mig også til at komme så langt, bliver det ikke rigtig virkeligt når man begynder at mærke den sparke? 

Hvor er du sød, tak  Jeg skal nok give lyd fra mig når NF er overstået ..

Hvem har ikke en sød tand?  Det er vidst ret normalt, men hvis man bare gør sit bedste, så er det jo super. Man kan sige, baby tager kun det den skal bruge, så det er os selv der kan døje med slik-kiloene 

Anmeld

25. februar 2011

Ditte<3

Lulle. skriver:

Hej min pige

Nu ved jeg at jeg nok er en dem, du skriver om der ikke havde taget på. Men jeg kastede jo også op dagen lang, i flere måneder, og var jo også indlagt i starten pga jeg intet fik ned. Så du må absolut ikke sammenligne det med mig. For du er helt aldeles normal og smuk Mine kilo kom jo så bare senere da jeg endelig ku holde noget i mig. Hehe.

Kys kys

Så kom bedste veninden lige på banen  Men ja, du har ret, du er da en af veninderne der bliver nævnt .. Hehe !

Men tak smukke, det var nok bare en dårlig dag. Skal lige vænne mig til at kroppen forandrer sig, men som de andre piger skriver, er det helt normalt at have det sådan

Loooove <3 - Håber lille Milan klarer det fint i vuggeren igen i dag, han er så dygtig 

Anmeld

25. februar 2011

Moar2011

Orh, glæder mig også til at komme så langt, bliver det ikke rigtig virkeligt når man begynder at mærke den sparke? 

Hvor er du sød, tak  Jeg skal nok give lyd fra mig når NF er overstået ..

Hvem har ikke en sød tand?  Det er vidst ret normalt, men hvis man bare gør sit bedste, så er det jo super. Man kan sige, baby tager kun det den skal bruge, så det er os selv der kan døje med slik-kiloene 

Jow, for så mærker man de søde små spark og buf  sååå vidunderligt.. elsker det virkelig og jeg nyder hver et øjeblik ..

Det lyder godt men selvf går det godt og GLÆD dig, så kan du rigtig se en bette bebs der ligger og bliver "færdig bagt" , 100 på i får tåre i øjnene.. og især du mærker straks den kærlighed du allerede har bygget på de 12-13uger

Heh, min er ekstra stor :p og især for kage hihi .. Ja det er os selv, men man kan jo os unyttet det lidt, for mændene tror jo de ekstra kg skylds bebs , så de synes jo det helt iorden og at man er den lækkerest og smukkest pige på jorden  hihi ..

Anmeld

25. februar 2011

Mira0911

Ditte<3 skriver:

Ej, din stakkel Der har jeg altså været heldig. Men hvis du har taget tre kilo på, så får baby hvad den skal have og det er godt  Og tak for dit indlæg ..

Første graviditet var også sådan... Håbede virkelig at jeg kunne slippe udenom denne gang... 

Håber det bliver bedre.. Lægen har dog sagt at der er en risiko til at det vil fortsætte til fødslen ligesom første gang jeg ventede mig... 

Anmeld

25. februar 2011

elluL

Ditte<3 skriver:

Så kom bedste veninden lige på banen  Men ja, du har ret, du er da en af veninderne der bliver nævnt .. Hehe !

Men tak smukke, det var nok bare en dårlig dag. Skal lige vænne mig til at kroppen forandrer sig, men som de andre piger skriver, er det helt normalt at have det sådan

Loooove <3 - Håber lille Milan klarer det fint i vuggeren igen i dag, han er så dygtig 

Haha ja det gjorde jeg

Dårlige dage kender alle til, især når man er hormonella  Hah  Jeg havde det da også svært i starten, men det jo klart ens krop forandre sig virkelig i de 9 måneder, men der kommer jo det dejligste ud af det.

Jeg afleverede ham kl.8.30 og skal hente ham igen ved 13 tiden. Han klarer det bare så godt, og er så glad. Min store dreng

Anmeld

25. februar 2011

NinaE

Ditte<3 skriver:

Okay, den tråd prøver jeg da lige at finde, tusind tak for oplysningen Men tror måske også bare det var mig der lige var lidt ekstra følsom igår, man bør jo bare være glad for den lille trives og man tager på 

Kan se du skal til NF d. 11/3, det skal jeg også Det er hårdt at vente synes jeg

Meget hårdt at vente! Var ude i om jeg skulle give penge for en tryghedsscanning, men efter samråd med kæreste og nogle veninder er jeg blevet overtalt til at lade være. Så nu prøver jeg at glæde mig over at være gravid, i stedet for at bekymre mig om der nu skulle være noget galt Men jeg er spæææændt på om den har det godt.

Anmeld

27. februar 2011

Ditte<3

MoarJ skriver:

Første graviditet var også sådan... Håbede virkelig at jeg kunne slippe udenom denne gang... 

Håber det bliver bedre.. Lægen har dog sagt at der er en risiko til at det vil fortsætte til fødslen ligesom første gang jeg ventede mig... 

Sikke nogle hårde graviditeter du skal igennem, krydser fingre for at anden gang bliver bedre 

Anmeld

27. februar 2011

Ditte<3

NinaE skriver:

Meget hårdt at vente! Var ude i om jeg skulle give penge for en tryghedsscanning, men efter samråd med kæreste og nogle veninder er jeg blevet overtalt til at lade være. Så nu prøver jeg at glæde mig over at være gravid, i stedet for at bekymre mig om der nu skulle være noget galt Men jeg er spæææændt på om den har det godt.

Sjovt, jeg snakkede faktisk også med min kæreste om det, men han synes vi skulle vente og ligesom dig går jeg bare og glæder mig over graviditeten. Vi satser på de har det godt  Hvor er i fra, nu hvor du skal føde på Hvidovre?

Anmeld

27. februar 2011

Anitta Kristiansen

nyd du har taget lidt på så ved du at barnet får hvad den skal. jeg kom til st se hvor du skal til skanning og er samme dag som mig og tjekkede din profil og fandt ud af vi har samme termin synes jeg er sjovt men nu bor vi så i hver sin ende af DK men tillykke med det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.