Første gravidtets tjek ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

sweet

channie-g skriver:

man kan ikke rigtig lade være at tænke det er skæbnen der vil at du skal være gravid denne gang og at det sikkert nok skal gå som smurt...

hvornår skal du scannes første gang, må du da skulle tidligt når du har tabt så mange gang

ja det må det jo være.. kunne nu også være skønt hvis det lykkedes denne gang :-) ja min læge sagde hun ville skrive at de skulle sende en tid til mig så hurtigt de kunne fordi jeg skulle under ekstra opsyn pga den tarmsygdom og at de skal være sikker på at alt er som det skal være... og så var det vigtig at være sikker på jeg kun er 5+2 og ikke længere henne da de skal holde øje med om det vokser fint der inde og at den selvfølgelig er der endnu håber lidt jeg får brev om tid til scanning i morgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

XXSS

channie-g skriver:

mathias (min fyr) har slet ikke lade mig tage valget om han skal med, det har han bestemt sig for at han skal... hver gang... men det er oz dejligt nok, vi er heldigvis 2 om dette...

Nyd det endelig, der er mange, som ikke "gider" sådan noget.

Min mand har været med alle gange under begge graviditeter, det har simpelthen været så fedt og det er jeg så lykkelig for..

Anmeld

25. februar 2011

channie-g

sweet skriver:

ja det må det jo være.. kunne nu også være skønt hvis det lykkedes denne gang :-) ja min læge sagde hun ville skrive at de skulle sende en tid til mig så hurtigt de kunne fordi jeg skulle under ekstra opsyn pga den tarmsygdom og at de skal være sikker på at alt er som det skal være... og så var det vigtig at være sikker på jeg kun er 5+2 og ikke længere henne da de skal holde øje med om det vokser fint der inde og at den selvfølgelig er der endnu håber lidt jeg får brev om tid til scanning i morgen..

super skønt de er så obs på dig.... det skal nok gå  alt hvad jeg kan for jer

Anmeld

25. februar 2011

sweet

channie-g skriver:

super skønt de er så obs på dig.... det skal nok gå  alt hvad jeg kan for jer

mange tak skal du have  og husk lige at komme med en opdate ved dig så man lige kan følge dig, hvordan det gik til første tjek

Anmeld

27. februar 2011

channie-g

sweet skriver:

mange tak skal du have  og husk lige at komme med en opdate ved dig så man lige kan følge dig, hvordan det gik til første tjek

det skal jeg nok, og lige over, skal da høre hvordan det kommer til at gå med din bebs... ;-)

Anmeld

27. februar 2011

sweet

channie-g skriver:

det skal jeg nok, og lige over, skal da høre hvordan det kommer til at gå med din bebs... ;-)

det skal jeg nok

Anmeld

27. februar 2011

Sophia'smor

Kofoed33 skriver:

Altså nu bor jeg i Kolding og der er en skanningsklinik i Storcenteret. Men kan kun forstille mig alle scanningkliniker tilbyde kønsscanninger, den i Kolding ligger også i KBH og Århus og der koster det 500 for en 2D scanning med en CD fyldt med billeder. 3D koster 1700.

http://www.graviditetsscanning.dk/priser/

Jeg er godt nok fra københavn, men har fundet en klinik inde i københavn hvor det koster 700 for 20min med 2D 3D & 4D + en cd osv,

Anmeld

27. februar 2011

channie-g

LeaSchmidt skriver:

Jeg er godt nok fra københavn, men har fundet en klinik inde i københavn hvor det koster 700 for 20min med 2D 3D & 4D + en cd osv,

hey...

det bliver nok lige en tand for landt og køre er selv fra en by der ligger mellem herning og silkeborg... ;-) men ellers tak for forslaget :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.