Det går vi slet slet ikke så højt op i herhjemme, vi har haft fælles økonomi, fra den dag vi faktisk begyndte at komme sammen som 16 årige!
Alle penge går ind på en konto, regninger bliver betalt af vores begges penge, selvom den ene måske har flere end den anden, det rør os ikke på nogen måde.
Hvis jeg bruger penge spørg jeg ikke om det først, da jeg aldrig har været typen der brugte mange penge, men gerne vil købe de billige udgaver af ting, if you know.
Kæresten spørg altid, da han ved det mig der styrer vores økonomi, og han gerne vil have nogle større ting når han bruger penge, da tøj osv intet siger ham, så det mig der køber det til ham.
Men har det noget med bilen at gøre spørger han, ellers som sidste måned, da han købte en PS3, det er selvfølgelig ting vi skal være enige om 
Vi har aldrig nogensinde haft problemer hvad angår penge, vi går slet slet ikke op i hvem der bruger flest penge, jeg får bare altid den kommentar " skal du aldrig købe noget til dig selv, i stedet for mig og ungerne" Hehe 
Anmeld