Jer der ammer om natten / liggende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

min falder os bare i søvn når hun er færdig/ imens hun spiser, og lægges i seng igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Sasja77

Line&Liam skriver:

Ja den tæknik fik jeg aldrig prøvet med Liam, med lige at ligge i sengen og amme, lige trække ham over til mig om natten og så putte videre, det er så en ting jeg RIGTIG gerne vil prøve med lillebror - M E N - ........

De skal vel under alle omstændigheder op og bøvses af, så giver det da ikke mere ro og hvile om natten at man ligger der og halvsover med baby mens der fodres?

Eller bøvsede i ikke af om natten?

Olivia blev heller aldrig bøvset af om natten. Jeg talte med en SP om det og hun sagde også at det ikke er nødvendigt (medmindre man har en rigtig gylper så kan det godt være) Forklaringen er at de suger anerledes om natten kontra dagen og derfor oftest ikke har brug for at blive bøvset 

Anmeld

9. marts 2011

Lolli

Hvis jeg vågner når hun er færdig, ligger jeg hende ind i vuggen igen - så bøvser hun måske på vejen (hun ligger på eget værelse). Andre gange falder vi begge i søvn og jeg vågner et par timer efter. Enten fordi hun går i gang igen eller af mig selv, og så kommer hun ind i vuggen der.

Vi har ikke oplevet maveproblemer, selvom hun er en "gylper".

Anmeld

10. marts 2011

Zeus

Line&Liam skriver:

Ja den tæknik fik jeg aldrig prøvet med Liam, med lige at ligge i sengen og amme, lige trække ham over til mig om natten og så putte videre, det er så en ting jeg RIGTIG gerne vil prøve med lillebror - M E N - ........

De skal vel under alle omstændigheder op og bøvses af, så giver det da ikke mere ro og hvile om natten at man ligger der og halvsover med baby mens der fodres?

Eller bøvsede i ikke af om natten?

Jeg fik af vide af Sp, at hvis hun faldt i søvn mens hun spiste (både nat og dag), så skulle jeg bare lade hende sove videre.. Så skulle bøvsen nok komme når hun vågnede igen

Anmeld

13. marts 2011

Alína Hólm

bb78 skriver:

Isabella havde ikke behov for at bøvse af om natten. Jeg ammede hende liggende til vi begge faldt i søvn igen 

samme her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.