Jer der ammer om natten / liggende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Mumto3

Det er noget med at børn ammer anderledes om natten og derfor er bøvse behovet ikke helt så stort. Hvis det er, kan man sagtens ligge ned og bøvse af. Hvsi du ligger på siden, så lægger du bare baby op over din mave/hofte så baby er mere lodret, og så bøvser de.

det med at amme fra begge bryster, så alt efter hvor stor bryser man har, så kan det altså godt lade sig gøre at amme fra begge bryster UNDEN at man vender sig om. Når man ammer fra det 'øverste' bryst, så læner man sig bare lidt ind over babyen. Prøv dig frem og find ud af hvad der passer til jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

tazz

Jeg ammede også liggende og bøvsede hende heller ikke af. Jeg kunne kun amme på højre bryst, det venstre havde åbenbart en teknisk fejl af en art , så jeg havde heller ikke brug for, at vende mig.

Lige så snart hun sagde en lyd kom hun over i vores seng, hun var allerede klar med drejet hoved og åben mund. Enten faldt vi begge i søvn eller også kom hun over i sin vugge når hun var færdig. Jeg har også prøvet at vågne ved, at hun slev knappede sig på igen - meget mystisk fornemmelse. Men det gjorde at jeg aldrig har oplevet natteroderi, vi har alle fået vores nattesøvn fra start af.

Anmeld

24. februar 2011

FruDall

Mine 3 har aldrig bøvset om natten. De er alle natammet liggende og både mor og barn har sovet igennem det

Med lidt trænning behøver man ikke engang vende sig for at skifte bryst

Anmeld

24. februar 2011

de-wett

hej

Caroline bøvser ikke om natten(prøver hver nat på at få hende til at bøvse, men virker ikke).

Nu giver jeg godt nok flaske, men har ammet også liggende om natten. Det var det bedste at man lige kunne få en lille morfar imens

Anmeld

24. februar 2011

Isabella_mor

men hvis du har for små bryster er det ikke behageligt at ligge og amme.. jeg kan ikke.. jeg får ondt i ryggen fordi jeg skal ligge helt akavet og amme, og så kan man jo ikke halvsove... der scorer jeg flere point med afslapningen hvis jeg sidder og ammer... og der kan jeg sagtens sidde og klippe lidt kaniner... 

Anmeld

24. februar 2011

L-Mortil3

Tusind tak for svar allesammen!

Det er altså super , det er bestemt noget jeg skal prøve med lillebror, med Liam sad jeg nemlig i lænestolen og halvsov og fik så pokkers ondt i ryggen af det, så kan mig og lillebror greje kunsten at amme liggende

Anmeld

24. februar 2011

NoName

bb78 skriver:

Isabella havde ikke behov for at bøvse af om natten. Jeg ammede hende liggende til vi begge faldt i søvn igen 

samme her

Anmeld

28. februar 2011

sandratobias

Jeg ligger oz om natten og ammer... Det gjorde jeg oz ved den 1. Det har altid været det bedste for mig... Hvis jeg ska skifte bryst i løbet af natten vender jeg mig ikk... Det klares på den venstre side... 

Anmeld

9. marts 2011

Tobias og Mor

Jeg nat-ammer liggende og har gjort det lige fra start af. Min søn har aldrig været god til at bøvse, så han er bare blevet lagt til, og så har jeg lagt mig til at sove igen.

Der er også en stor ulempe ved at ligge ned og amme! Tobias har altid været sådan at når han faldt i søvn skulle man helst ikke flytte på ham. Så om natten har han altid ligget mellem kæresten og jeg selv. Jeg har sindsyg ondt i ryggen om natten når han vågner og om morgenen når jeg står op. Jeg prøver at få ham til at ligge i sin egen seng, og give ham vand om natten i stedet for, så han lære at om natten sover man. Han er jo ved at være 5 måneder nu, så syntes det er mere end på tide jeg får min seng for mig selv. 

Anmeld

9. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg ammede også Frederikke liggende om natten de første par mdr. og hun bøvsede aldrig af, hvilket heller ikke gav nogle problemer! Jeg ammede hende imens jeg lå og sov, også faldt hun formentligt også i søvn bagefter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.