Jer der ammer om natten / liggende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.135 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

L-Mortil3

Ja den tæknik fik jeg aldrig prøvet med Liam, med lige at ligge i sengen og amme, lige trække ham over til mig om natten og så putte videre, det er så en ting jeg RIGTIG gerne vil prøve med lillebror - M E N - ........

De skal vel under alle omstændigheder op og bøvses af, så giver det da ikke mere ro og hvile om natten at man ligger der og halvsover med baby mens der fodres?

Eller bøvsede i ikke af om natten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Rockertand

Jo, de skal bøvses af - men fordelen er, at du kan småsove imens, nogle børn kan godt amme 1 time, og så er det guld værd - hvis du har en lille forslugen størrelse, der er færdig på 7 minutter, er det måske ikke helt så stor en gevinst. Nogle oplever også at vågne, når den lille "logger" på igen - så har der ikke været behov for bøvsen, og der scorede man lige en næsten uafbrudt nattesøvn.

Anmeld

24. februar 2011

Clisolka

Isabella havde ikke behov for at bøvse af om natten. Jeg ammede hende liggende til vi begge faldt i søvn igen 

Anmeld

24. februar 2011

<3

Rockertand skriver:

Jo, de skal bøvses af - men fordelen er, at du kan småsove imens, nogle børn kan godt amme 1 time, og så er det guld værd - hvis du har en lille forslugen størrelse, der er færdig på 7 minutter, er det måske ikke helt så stor en gevinst. Nogle oplever også at vågne, når den lille "logger" på igen - så har der ikke været behov for bøvsen, og der scorede man lige en næsten uafbrudt nattesøvn.

Anmeld

24. februar 2011

Thalia

Mine unger er aldrig blevet bøvset af om natten - de er bare blevet knappet på og så hr jeg lagt mig til at sove igen.

Anmeld

24. februar 2011

Rockertand

- jeg vil lige tilføje, at det er med bøvsen af også gik i sig selv omkring 4 mdr.s alderen, men nu gik jeg ud fra, at du vil natamme fra nyfødt, så derfor var mit svar, at det skulle mit barn i hvert fald. 

Anmeld

24. februar 2011

mor_sabina

Mine børn har heller aldrig bøvset om natten

Så de lå bare ved siden af mig og sov, og så lagt til når de vågnede Jeg sover nærmest hele natten nu

Anmeld

24. februar 2011

h_bernie

Jeg ammede min første liggende og gør det også med Alberte. Bøvser ikke af og mine fik ikke ondt i maven af det. Så falder bare i søvn mens hun spiser, det er altså skønt

Anmeld

24. februar 2011

Clisolka

h_bernie skriver:

Jeg ammede min første liggende og gør det også med Alberte. Bøvser ikke af og mine fik ikke ondt i maven af det. Så falder bare i søvn mens hun spiser, det er altså skønt

Og dejlig nemt 

Anmeld

24. februar 2011

Kløver

Line&Liam skriver:

Ja den tæknik fik jeg aldrig prøvet med Liam, med lige at ligge i sengen og amme, lige trække ham over til mig om natten og så putte videre, det er så en ting jeg RIGTIG gerne vil prøve med lillebror - M E N - ........

De skal vel under alle omstændigheder op og bøvses af, så giver det da ikke mere ro og hvile om natten at man ligger der og halvsover med baby mens der fodres?

Eller bøvsede i ikke af om natten?

Jeg bruger den af og til i starten, og jo jeg bøvser af og han skal jo også ligges til ved begge bryster, så man skal jo vende sig, så har kun brugt det ved det ene bryst, men bruger det ik så meget mere da han ikke ligger der så længe og selvom det er hyggeligt at halvsove, men jeg gør dte nu mest for at aflaste ryggen fra kun at sidde i sengen og amme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.