Flash jeres dejlige unger <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Sasja77

Her er vores skrubbe som fyldte 1 år i denne måned

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Svenne

sarahb skriver:

Ihh nogle dejlige unger i har

Her er Isaac 2,3 år og Jonas på 3 mdr..

Hold nu op, en charme! Det var da vildt!

Anmeld

25. februar 2011

Laulund87

Zette skriver:

Min elskede Malou 

Hvor er hun bare DEJLIG! Livsglæden stråler jo ud af hende

Hvor lang er hun? Hun ser nemlig meget lang ud

Anmeld

25. februar 2011

smokin

Laulund87 skriver:

Hvor er hun bare DEJLIG! Livsglæden stråler jo ud af hende

Hvor lang er hun? Hun ser nemlig meget lang ud

Hun er 78 cm og vejer 13 kg  og er 9 måneder på tirsdag.

Anmeld

25. februar 2011

Laulund87

Zette skriver:

Hun er 78 cm og vejer 13 kg  og er 9 måneder på tirsdag.

Hvor dejligt med lidt ekstra

Maria er 14 måneder..8 kg og 72 cm Kunne Malou ikke lære hende at spise lidt mere?

Anmeld

25. februar 2011

smokin

Laulund87 skriver:

Hvor dejligt med lidt ekstra

Maria er 14 måneder..8 kg og 72 cm Kunne Malou ikke lære hende at spise lidt mere?

Malou spiser faktisk ikke så meget mere... Jeg tror bare hun tog godt for sig i starten, og så var hun jo en stor pige da hun kom ud... men indrømmet, så har hun spist lidt for godt. SP siger dog at hun langsomt er ved at udligne det hun er for tyk med længde. Men åhh babyer skal jo være tykke 

Malou spiser en skål grød om morgenen, 1/2 banan omkring kl.10 oppe i dagplejen, 1/2 stykke rugbrød til frokost med pålæg på i dagplejen, nogle gange kiks, frugt, fignestænger eller lidt yoghurt når hun kommer hjem kl.15 og så meget lidt aftensmad om aftenen.... Og så to flasker mælk... en til at sove på og en om natten (nogle gange springer vi over)... 

Men det er faktisk ikke så meget, synes du vel? 

Anmeld

25. februar 2011

Laulund87

Zette skriver:

Malou spiser faktisk ikke så meget mere... Jeg tror bare hun tog godt for sig i starten, og så var hun jo en stor pige da hun kom ud... men indrømmet, så har hun spist lidt for godt. SP siger dog at hun langsomt er ved at udligne det hun er for tyk med længde. Men åhh babyer skal jo være tykke 

Malou spiser en skål grød om morgenen, 1/2 banan omkring kl.10 oppe i dagplejen, 1/2 stykke rugbrød til frokost med pålæg på i dagplejen, nogle gange kiks, frugt, fignestænger eller lidt yoghurt når hun kommer hjem kl.15 og så meget lidt aftensmad om aftenen.... Og så to flasker mælk... en til at sove på og en om natten (nogle gange springer vi over)... 

Men det er faktisk ikke så meget, synes du vel? 

Jo babyer skal være tykke Bare vi havde det "problem"

Nej det lyder faktisk af det samme som Maria spiser..Hun vil sikkert tabe sig lidt når hun begynder at gå. Maria er vildt aktiv og så forbrænder hun jo mere

Hun er da helt perfekt, deller er dejlige

Anmeld

25. februar 2011

smokin

Laulund87 skriver:

Jo babyer skal være tykke Bare vi havde det "problem"

Nej det lyder faktisk af det samme som Maria spiser..Hun vil sikkert tabe sig lidt når hun begynder at gå. Maria er vildt aktiv og så forbrænder hun jo mere

Hun er da helt perfekt, deller er dejlige

Næh men alle påpeger at hun da må spise godt til... og det gør hun jo slet ikke. Men vil også hellere kæmpe med lidt "overvægt" end et barn der er for tyndt. Jeg er så dårlig til spinkle børn... er bange for de knækker. Min kusines søn vejede kun 2600 da han kom til verden... ØRJ det var en lille fyr.... 

Anmeld

25. februar 2011

Laulund87

Zette skriver:

Næh men alle påpeger at hun da må spise godt til... og det gør hun jo slet ikke. Men vil også hellere kæmpe med lidt "overvægt" end et barn der er for tyndt. Jeg er så dårlig til spinkle børn... er bange for de knækker. Min kusines søn vejede kun 2600 da han kom til verden... ØRJ det var en lille fyr.... 

Jeg bryder mig heller ikke om når jeg kan mærke Marias rygsøjle Jeg ville helt klart også hellere have at hun havde noget at tage af ved sygdom osv. Det er så unaturligt når børn er for tynde Vi propper ellers alt det fløde vi kan, i hende..

Du skal ikke høre på folk for jeg synes altså hun ser herlig ud

Anmeld

25. februar 2011

SimoneMalou

Min smukke datter 3år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.