Flash jeres dejlige unger <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Hasselnødden

Sallisørøver skriver:

UHA.. her hører Noah jo til en hel uge endnu... 

Smelte smelte smelte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Kamulla

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Smelte smelte smelte

tak hvor er du sød 

Anmeld

24. februar 2011

lulleh

skal da også lige vise min johannes frem..
- de sidste to billede spise han sårn noget (ris halløj ) morgenmads produkt. som han er helt vild med nu.. skør dreng..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2011

sarahb

JustAnotherName skriver:

Aj, Sarah, sikke nogle kønne drenge, altså. Der er flere kanon gode billeder.....Jeg er især helt skudt i dette (af min kommende svigersøn

Tak smukke svigermor
Der blev taget nogle ret gode billeder og det her er også et af mine ynglings

Anmeld

24. februar 2011

Lillefe

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Dejlige børn

Tusind tak

Anmeld

25. februar 2011

Henriette1973

Sikke nogle skønne unger i har

Her er min lille trold på 2 år og 1½ måned , som jeg er så mega stolt af!

1: Maja køkkenhjælp.

2: Leg i sandkassen

3: Min lille bi

Anmeld

25. februar 2011

nilletøz

Hold da op nogen fantastiske og dejlig unger i alle sammen har

jeg vil da også lige være med..

Her er mit dejligste guld

Bileder er lige omkring jul, og hans fødselsdag.
billeder 4 er et sjælen syn at se, vil når normalt ikke tag et billede når jeg er uden make up... Men synes det er rigtig sød det billede, glemte dog bare han havde sut i munden

Uddørs billedet var da jeg var i dyrhaves bakken og se Hubertusjagt

Anmeld

25. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

frk Jensen skriver:

Årh nej det var ikke meget...

Marcus bruger også 92 i bukser nu, og nogle af dem er enddag for lange og hænger lidt.. vi bruger også ofte strømpebukser og shorts.. det er nemli sejt..

Jep... Her bruger vi ikke shorts men baggy bukser, kan godt lide at jeg kan lave pose effekt i 'knickers'

Dette er godt nok fra sidste år i vores gamle lejlighed, Men det er slim fit bukser i str 92 fra name it's store drengs afd. til dem uden ble... Sådan sidder alle normale bukser på ham, så her er det enten baggy bukser i 92 (minymo - ej sikke lej - ida t - daub deluxe mm) eller 'knickers' i str 62/68. Han er en lille spire vip på knap ti kg til hans 92 cm.

Anmeld

25. februar 2011

frk Jensen

Mor til Frederic skriver:

Jep... Her bruger vi ikke shorts men baggy bukser, kan godt lide at jeg kan lave pose effekt i 'knickers'

Dette er godt nok fra sidste år i vores gamle lejlighed, Men det er slim fit bukser i str 92 fra name it's store drengs afd. til dem uden ble... Sådan sidder alle normale bukser på ham, så her er det enten baggy bukser i 92 (minymo - ej sikke lej - ida t - daub deluxe mm) eller 'knickers' i str 62/68. Han er en lille spire vip på knap ti kg til hans 92 cm.

Årh det kan jeg godt se ja..

Han følger jo med i forhold til højde, det er da godt..

Marcus er også omkring de 90 cm, og vejer 12,4 kg.. Han er også en spinkel dreng, men lige som han skal være.

Anmeld

25. februar 2011

frk Jensen

Mor til Frederic skriver:

Årh det kan jeg godt se ja..

Han følger jo med i forhold til højde, det er da godt..

Marcus er også omkring de 90 cm, og vejer 12,4 kg.. Han er også en spinkel dreng, men lige som han skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.