Flash jeres dejlige unger <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

frk Jensen skriver:

Årh det kan jeg godt se ja..

Han følger jo med i forhold til højde, det er da godt..

Marcus er også omkring de 90 cm, og vejer 12,4 kg.. Han er også en spinkel dreng, men lige som han skal være.

Herlig dreng.

Så istedet for at ærge sig over alle de bukser vi har haft liggende, er de sendt videre til fætre og kusine.

Herhjemme får vi ham til liggende 95 cm og stående 92 cm. Men til hans kontrol'er ligger han på noget helt andet, de er ligeglade med selve tallet, da de blot skal se/ følge om han vokser eller ej. I de 17 mdr han har gået derude nu er han i deres øjne ikke vokset mere end 6-7 cm. Så de syntes han er gået i stå, men han voksed også 30 cm de første 11 mdr af hans liv. Så han følger ingen kurver som sådan, da han via sin egen 'burde' være højere og veje 2-3 kg mere. Selv hans tæer har ikke vokset det sidste1-1½. Lille lort.. Ej, han er herlig uanset str...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Loa

T.K. skriver:

Hvor er din datter bare vildt smuk og kær! Liiiiiige til at spise Skøn!

Taaaaaaaak 

Anmeld

25. februar 2011

frk Jensen

Mor til Frederic skriver:

Herlig dreng.

Så istedet for at ærge sig over alle de bukser vi har haft liggende, er de sendt videre til fætre og kusine.

Herhjemme får vi ham til liggende 95 cm og stående 92 cm. Men til hans kontrol'er ligger han på noget helt andet, de er ligeglade med selve tallet, da de blot skal se/ følge om han vokser eller ej. I de 17 mdr han har gået derude nu er han i deres øjne ikke vokset mere end 6-7 cm. Så de syntes han er gået i stå, men han voksed også 30 cm de første 11 mdr af hans liv. Så han følger ingen kurver som sådan, da han via sin egen 'burde' være højere og veje 2-3 kg mere. Selv hans tæer har ikke vokset det sidste1-1½. Lille lort.. Ej, han er herlig uanset str...

Nemli... Det kommer ikke an på hvordan de ser ud...

Det havde også været svært hvis det var omvendt... de var for tykke og ikke kunne passe tøjet i deres aldersgruppe.

Hvad str bruger han i sko?

Marcus´ vinterstøvler er str 22.. så det er ikke de store plader han render rundt med...

Anmeld

25. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

frk Jensen skriver:

Nemli... Det kommer ikke an på hvordan de ser ud...

Det havde også været svært hvis det var omvendt... de var for tykke og ikke kunne passe tøjet i deres aldersgruppe.

Hvad str bruger han i sko?

Marcus´ vinterstøvler er str 22.. så det er ikke de store plader han render rundt med...

he he... sådan var frederic's store fætter fra jan '08. Han var så stor at han kun kunne passe joging bukser... Når han sad kunne han ikke nå sine tæer, pga sin mave.... Og Frederic's anden fætter der er 2 mdr yngre end frederic er også en lille prop...Han er nødt til at bruge store bluser for at de kan nå ned over maven..

Men frederic har haft svært ved mad fra 1 dag han blev født.

Uh med farmands str 47 og mine 41/42, har han anlæg for store fødder. Det samme med højde; far - 195, mor- 179, mormor -186

Han har brugt str 23 siden sen efterår '09. og hans bundgaard gammel mands hjemmesko er 22.

Anmeld

25. februar 2011

frk Jensen

Mor til Frederic skriver:

he he... sådan var frederic's store fætter fra jan '08. Han var så stor at han kun kunne passe joging bukser... Når han sad kunne han ikke nå sine tæer, pga sin mave.... Og Frederic's anden fætter der er 2 mdr yngre end frederic er også en lille prop...Han er nødt til at bruge store bluser for at de kan nå ned over maven..

Men frederic har haft svært ved mad fra 1 dag han blev født.

Uh med farmands str 47 og mine 41/42, har han anlæg for store fødder. Det samme med højde; far - 195, mor- 179, mormor -186

Han har brugt str 23 siden sen efterår '09. og hans bundgaard gammel mands hjemmesko er 22.

Nemli...

Min veninde har barn med min eks (ja vi blev veninder da jeg gik fra ham) hendes dreng bruger 104-110 og han er lige blevet 3 år.. Hans far er også et stoooort brød...

Men de er som de er, og vi elsker dem lige meget hvad

Anmeld

25. februar 2011

Meilby

Min skønne guldklump, som er 4 mdr. og 15 dage Lidt forskellige billeder fra de sidste måneder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2011

NinaNymannMadsen

jeg vil også vise min datter frem så.

her er asta den skønne. hun er 1 år og 8 mdr.

Anmeld

25. februar 2011

Amelia<3

Hvor er det nogle søde børn i har

Her kommer der nogle af min guldklump som bliver 21 mdr snart.

Anmeld

25. februar 2011

Sasja77

JustAnotherName skriver:

Her er mit guld

sikke da nogle kønne børn du har!

Anmeld

25. februar 2011

Laulund87

Loa skriver:

Uh jeg elsker at flashe billeder af min lille lækre pige...... 

7 1/2 måned og en vaskeægte bandit..... 

Åh hun er altså bare SÅ køn din lille datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.