Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
frk Jensen skriver: okay... Men du kan ikke købe nogle stykker af dem? min søn kunne godt stå og hive i den uden der skete noget...
okay... Men du kan ikke købe nogle stykker af dem? min søn kunne godt stå og hive i den uden der skete noget...
Ikke forstået??! Kan man sætte dem sammen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: Ikke forstået??! Kan man sætte dem sammen?
frk Jensen skriver: Du kan købe forlænger led til gitteret, så du kan få det så langt som du ønsker det..
Du kan købe forlænger led til gitteret, så du kan få det så langt som du ønsker det..
Jamen det skal ikke være langt. Det skal være firkantet ...ligesom pejsegitteret.
Zette skriver: Jamen det skal ikke være langt. Det skal være firkantet ...ligesom pejsegitteret.
Vi har samme problem som dig. Jeg har ikke rigtig kunne finde noget, men tænker, at vi nok køber et pejsegitter og monterer det fast med bolte eller sådan et eller andet - mon ikke det kan lade sig gøre?
Hov, se:
www.babysam.dk/mygate-multigitter-f3-hvid.aspx
Var det noget?
Zette skriver: øv gad godt at have købt det brugte.
øv gad godt at have købt det brugte.
Apples skriver: jeg har det gitter til salg hvis det er- du kan få det for 5ookr hvis du selv afhenter det- det er som ny (hentes på amager)
jeg har det gitter til salg hvis det er- du kan få det for 5ookr hvis du selv afhenter det- det er som ny (hentes på amager)
Apples skriver: altså det gitter der blev linket til tidligere på DBA
altså det gitter der blev linket til tidligere på DBA
Hejsa, du skulle have skrevet lidt før. jeg har igår købt ind til at bygge et af træ. Så det er ikke aktuelt mere, desværre.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128